NOTD:Vinerea imbulinata! Colab :)

Buna frumoaselor,

Ei, iata ca usor-usor am ajuns la ultima editie a colaborarii noastre din acest an! 🙂 Timp de un an am incercat impreuna cu fetele mele minunate Dee si Alexantza sa va aratam tot felul de imbulinari,in diferite combinatii. Recunosc faptul ca de cele mai multe ori inspiratia m-a cam ocolit insa tin din tot sufletul sa le multumesc fetelor pentru incurajari si mai ales voua, cititoarelor mele ca ati fost indulgente cu mine. :)))

Pentru aceasta ultima imbulinare a anului 2013, Dee a venit cu ideea ca in manichiura sa inglobam si sclipiciul, sa dam un aer mai festiv unghiutelor noastre.

Asa ca manichiura mea de azi arata asa:

DSC_0893DSC_0892DSC_0895

Am incercat sa fac si ceva desene pe inelar insa nu au iesit asa cum mi-am dorit.

Sper sa va placa manichiura mea…Eu zic sa trecem repede si la fete sa vedem minunatiile lor.

Astept comentariile voastre si tin neaparat sa va urez „La multi ani!” pentru noul an deorece pana la anul nu am sa mai postez alt articol. Sper ca anul ce va veni sa va aduca pe langa sanatate tot ceea ce va doriti !

Chiar sunt curioasa, ce v-a adus Mosul si unde va petreceti Revelionul?Eu una abia astept Revelionul,o sa-l petrec alaturi de oameni dragi sufletului meu la restaurant iar tema petrecerii va fi anii ’20 🙂 Sooo, pana data viitoare…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la NOTD:Vinerea imbulinata! Colab :)

  1. Alexantza zice:

    E superba manichiura ta! 😀
    Imi place tare mult cum ti-a iesit.
    Pupici dulci, scumpa mea!

  2. Dee zice:

    Arata minunat!
    La multi ani draga mea si petrecere frumoasa. 😀
    Pupici scumpo!

  3. Mihai Ionica zice:

    super manichiura,pentru mine a fost super de sarbatori ca am fost impreuna toata familia,e cel mai important pentru mine

  4. Ral Diaconescu zice:

    Scumpi, ce tii in manuta in ultima poza? 🙂

Lasă un răspuns

