LOTD: Bad girl Sleek

Buna frumoaselor,

Va spuneam in urma cu cateva zile ca la mine Mosul a venit putin mai devreme prin intermediul celor de la Sleek.

De fapt am fost entuziasmata sa particip la campania lor de testare a produselor-Sleek-Cel mai frumos cadou de sarbatori.Si cum sa nu fiu cand stiu cat de calitative produsele lor?

Eu am primit spre testare paleta Bad Girl.Ei, vreau sa va spun ca intre noi s-a infiripat din prima clipa o relatie de iubire, fiind atrasa ca un magnet de culorile inchise(Abis,Twilight si Rebel fiind preferatele mele).

Abia am asteptat momentul oportun pentru a realiza un machiaj cu aceasta paleta.Deoarece nu detin foarte multe produse Sleek eram tare curioasa sa vad daca au aceeasi pigmentatie ca de exemplu paleta Au Naturel pe care eu o am.

Nu am fost deloc dezamagita: Paleta contine dupa cum bine stiti 12 pastile de farduri foarte pigmentate cu diferite texturi:Sidefate,perlate si culori mate.In ordinea lor fireasca din paleta ,acestea sunt:Innocence,Gullible,Blade,Gun Metal,Underground,Noir iar in randul de jos avem:Intoxicated,Envy,Obnoxious,Abyss,Twilight si Rebel.

DSC_0808

Mai are rost sa va vorbesc de rezistenta lor?Rezista cu stoicism toata ziua fara sa-si modifice intensitatea.Eu am folosit primer si nu s-au miscat de pe pleoape intreaga zi.

Am facut si un swatch la ele insa din cauza luminii insuficiente nu am reusit sa suprind culorile in toata splendoarea si frumusetea lor.DSC_0847

Eu cum am vazut aceasta paleta mi-am spus ca e extrem de potrivita pentru machiajul Smokey eyes.

Iata si machiajul meu, care insa nu este smokey 🙂 Binenteles, am folosit cu precadere Abyss,Twilight si Rebel iar pe arcada am folosit Innocence.DSC_0862DSC_0860

DSC_0867Pe buze am combinat Pout Paint-urile Sleek –Rosette si Minx.

DSC_0839

Iar daca ma intrebati de ce consider ca produsele Sleek sunt cel mai frumos cadou de sarbatori am sa raspund simplu:Din cauza calitatii lor exceptionale,a ambalajului elegant,a pretului si pentru ca sunt foarte versatile.

Personal nu cred ca exista o femeie careia nu i-ar face placere sa gaseasca sub brad un cadou frumos care sa contina cel putin o paleta Sleek.

Sper sa gasiti si voi sub bradut produse Sleek sau de ce nu, sa va faceti singurele un cadou cu aceste produse extraordinare.

Astept comentariile voastre, va doresc spor la treburi pe ultima suta de metri si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în campanii testare, LOTD, Sleek și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la LOTD: Bad girl Sleek

  1. liv-love-life zice:

    Cine e cuminte primeste cadourile mai devreme,nu?

  2. Dee zice:

    Exceptional look.
    Gata, oficial salivez dupa paletele Sleek. ;))
    Sa o folosesti cu placere.
    Pupici

  3. Alexantza zice:

    Superb look-ul, imi place tare mult!
    Eu cred ca ma voi cadoris cu Vintage Romance, nu se mai poate fara ea. :))
    Pupici, draga mea!
    Craciun fericit! :*

  4. Mihai Ionica zice:

    super si eu am ochii caprui inchis ,cel mai bine ii pune in evidenta albastru cu toate nuantele lui

Lasă un răspuns

