Review: CC Cream Farmasi

Buna frumoaselor,

Azi am pregatit pentru voi un review la un produs tot marca Farmasi.Pe zi ce trece imi intaresc convingerea ca un produs bun nu trebuie sa coste o mica avere. Stim ca de cele mai multe ori  o mare parte din pretul exagerat pe care il platim al multor produse  este  de fapt reclama.

Iar CC Cream-ul de la Farmasi este unul dintre produsele care au un  pret modic si o calitate excelenta.

Am achizitionat acest produs pe la inceputul toamnei cand inca mai eram putin bronzata iar in momentul in care l-am aplicat pe fata am fost putin socata.Era mult prea deschis la culoare. Insa dupa cateva minute, crema s-a impacat cu pigmentul pielii mele iar rezultatul a fost peste asteptari.

Ca si formula este semi- fluida si de fiecare data l-am aplicat doar cu degetele.Intra usor in piele si nu se seteaza intre liniile fine. Are o rezistenta super ok, cel putin pentru mine, care stiti ca am tenul mixt. In momentul in care doresc sa-i sporesc rezistenta aplic deasupra o pudra libera and I’m good to go.

Acest produs se gaseste in doua variante:

-light to medium ( cum este si in cazul meu)

-medium to dark.

Si iata despre ce e vorba:

DSC_0488DSC_0491

DSC_0726

DSC_0734

Producatorii ne asigura ca : Imbunatateste rezistenta pielii,corecteaza culoarea,ilumineaza,hidrateaza si protejeaza pielea. Are SPF 25.

Printre ingredientele principale regasim multiminerale,Vitamina B3,Vitamina C,ulei de Macadamia, ulei de argan,extract de ovaz,colagen si proteine din matase.

Iata descrierea oficiala:

Formula ultra-usoara cu o serie de beneficii pentru piele: acopera imperfectiunile pielii fara a astupa porii. Uleiul de macadamia hidrateaza pielea intreaga zi. Multimineralele ofera rezistenta pielii. Vitamina B3 si Vitamina C corecteaza culoarea tenului si au un efect de stralucire. Extractul de ovaz hraneste si repara pielea. SPF 25 ajuta la protejarea pielii impotriva efectelor nocive ale soarelui. Proteinele din matase uniformizeaza nuanta tenului. Colagenul si Uleiul de Argan reduc liniile fine si ridurile si previn imbatranirea. Folosire: Aplicati crema pe fata curata, masand usor cu miscari circulare.

Recipientul este din plastic, are 50 ml si are termen de valabilitate un an din momentul deschiderii.

Nu mi-a aparut nici un monstrulet dupa ce am folosit CC Cream-ul si am deja 2 luni de cand tot o folosesc. Nu este specificat nicaieri faptul ca este hipoalergenica insa eu nu am avut probleme.

Singurul lucru cu care a trebuit sa ma obisnuiesc in timp a fost mirosul destul de dulce pentru gustul meu. Insa nu persista iar acum nici nu-l mai sesizez 🙂

Am vazut ca pe site-ul oficial Farmasi pretul de achizitie este de 24 de lei. Eu nu-mi aduc aminte cat am dat pe crema. Stau tare prost la capitolul asta…

Nota mea pentru acest CC Cream este 9.5 din 10 si asta doar din cauza mirosului dulceag.In rest v-am spus, dupa dezamagirea cu BB cream-ul de la Nivea, aceasta este de vis si sunt super multumita de aspect si rezistenta sa.

Voi ati incercat CC Cream-uri ? Ce parere v-au facut?

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Review și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Review: CC Cream Farmasi

  1. Alexantza zice:

    Pe asta vreau si eu sa pun mana, doar ca am vreo 3 BB cream-uri de terminat inainte.. :))
    Sa o folosesti cu placere in continuare!
    Pupici, draga mea! :*

  2. Haha, si eu am fost super dezamagita de BB Cream-ul de la Nivea! L-am folosit de cateva ori si l-am lasat balta. Dar acest produs ma tenteaza, ador texturile semi-fluide si imi place ca are spf 25.

  3. Dee zice:

    E demn de luat in considerare. 🙂
    Momentan folosesc CC Eream-ul de la Elmiplant care este divin dar dupa ce il voi stoarce in totalitate o sa caut si CC Cream-ul Farmasi. 🙂
    Pupici draga mea.

  4. Chate zice:

    Chiar ca l-as folosi si eu! Mai ales ca ma tot lupt cu culoarea perfecta pentru fond de ten. Niciodata nu o nimeresc pe cea potrivita 😀

  5. Mihai Ionica zice:

    sa-mi fie rusine,n-am folosit niciodata

  6. Acsinte Lorena zice:

    suna bine,cu tenul mix oare cum se comporta?

Lasă un răspuns

