NOTD:Vinerea imbulinata! Colab :)

Buna frumoaselor,

Daca va era dor de o imbulinare, iata ca a sosit din nou timpul ca impreuna cu fetele mele dragi, Alexantza si Dee sa va bucuram retina. 🙂

De aceasta data, ne-am gandit sa va aratam buline de sarbatoare, mai ales ca pana de Craciun nu o sa mai avem o noua imbulinare.

De cand ma stiu, eu asociez Craciunul cu rosu si auriu asa ca inevitabil si manichura mea de azi se prezinta tot in aceste culori.

Insa va avertizez ca nu sunt deloc multumita de faptul cum au iesit pozele. Mi-am dat seama prea tarziu si nu am mai avut cum sa dreg busuiocul pe ultima suta de metri.Sa va spun ce-am patit: De obicei am o pensula cu care sterg surplusul de oja de pe cuticule.Dar cine o mai poate gasi???? Parca a intrat in pamant.Am incercat eu cu un betisor cu vata inmuiat in dizolvant insa nu am reusit sa indepartez cum trebuie surplusul.

Asa ca daca tineti la retina voastra mai bine nu va uitati la poze. Sau va dati in spate cam trei metri de la monitorul calculatorului. Sa nu spuneti ca nu ati fost avertizate… Sorry girls! :((((

Iata si rezultatul:

DSC_0768DSC_0764Si astea au fost cele mai ok poze…Trebuie neaparat sa imi mai cumpar o pensula de indepartat surplusul ojei.

Sper sa nu va fi stricat ziua!

Eu zic sa trecem repede si pe la fete, pentru ca sunt sigura ca bulinutele lor vor fi impecabile.

Ehhh, astept comentariile voastre(va rog sa fiti indulgente) si pana data viitoare…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la NOTD:Vinerea imbulinata! Colab :)

  1. Dee zice:

    Sunt simpatice si arata bine sa stii. 🙂
    Eu nu vad nimic deranjant. 😀
    Trebuie sa folosesc si eu o combinatie rosu-auriu. Neaparat. ;))
    Pupici draga mea.

  2. Ral Diaconescu zice:

    Eu nu imi sterg surplusul de oja. De fapt mi se pare mai usor sa nu ajung cu pensula de oja pana la cuticula…decat sa sterg apoi frumos :)))

  3. Mihai Ionica zice:

    ce oja ai folosit? tine mult pe unghii?

Lasă un răspuns

