NOTD:Vinerea imbulinata! Colab :)

Buna frumoaselor,

Stiti nu? E vineri, e zi de imbulinare. 🙂 Stau sa ma gandesc ca deja am ajuns la cea de-a 21 colaborare cu bulinute.Iubesc bulinele din ce in ce mai mult si cum vad o oja deja ma gandesc cam ce modele de buline as face cu ea.Vedeti voi, dragelor, imbulinarea e boala grea. 🙂

In aceasta saptamana va prezint o combinatie care personal imi place extrem de mult… Chiar nu ma asteptam sa dea asa bine pe unghiute. Imi seamana putin cu un french, asa mai turbat.

Iata despre ce e vorba:

DSC_0751DSC_0753DSC_0752De aceasta data chiar sunt multumita de rezultatul final. Stiti ca de multe ori ma plang cand nu-mi place o manichiura, insa cum timpul este de multe ori inamicul meu, nu mai am posibilitatea sa schimb manichiura in cauza si o postez chiar daca nu-mi place.

Acestea fiind spuse, va recomand sa trecem repejor si pe la surioarele mele Dee si Alexantza sa vedem ce minunatii ne-au pregatit astazi.

Astept comentariile voastre cu privire la manichiura si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la NOTD:Vinerea imbulinata! Colab :)

  1. Ral Diaconescu zice:

    Chiar ti-a iesit super dragut :*

  2. Alexantza zice:

    vai, cat de frumos ai imbulinat-o, draga mea! Imi place tare, tare mult! 😀
    Pupicei cu drag!

  3. Dee zice:

    Superbe scumpi.
    Astazi toate am folosit mov. ;))
    Pupici draga mea

  4. liv-love-life zice:

    Super,ti-a iesit foarte bine,pe masura ce trece timpul gasesti noi idei de combinatiipentru buline.La cat mai multe vineri imbulinate.

  5. Mihai Ionica zice:

    waw,chiar imi place!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

