NOTD:Vinerea imbulinata!Colab :)

Buna frumoaselor,

Stiti deja, e vineri asa ca este timpul pentru o noua manichiura imbulinata. Bilunar, impreuna cu frumoasele mele surioare Dee si Alexantza incercam sa va binedispunem  cu bulinutele noastre.

Recunosc ca de aceasta data nu sunt deloc multumita de ceea ce a iesit pe unghiutele mele. Am incercat sa aplic pe baza inchisa la culoare un top matifiat de la Essence iar deasupra sa fac alte buline cu aceeasi oja  inchisa. Am mai vazut aceasta manichiura si imi place la nebunie.Insa din cauza ca topul meu de la Essence nu matifiaza suficient, manichura e putin indescifrabila.Pacat, pentru ca manichura la care eu visez arata demential.Trebuie neaparat  sa imi achizitionez un top matifiant bun!

Si uitati ce mi-a iesit mie:

DSC_0666

DSC_0699

DSC_0709

Nu mi-am curatat bine oja de pe cuticule… Sorry.Dupa cum am mai spus rezultatul nu-mi place deloc. Le pot declara oficial FAIL, insa nu am mai avut timp pentru o alta manichiura…

Eu zic sa vedem ce au facut si fetele, pentru ca sunt sigura ca manichiurile lor sunt Wow! 🙂

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la NOTD:Vinerea imbulinata!Colab :)

  1. Dee zice:

    Mie-mi place foarte mult combinatia! Foarte mult!
    Pe cuvant!
    Pupici draga mea.

  2. liv-love-life zice:

    Imi place ce a iesit,super-ideea.

  3. Iulia zice:

    E super simpatica manichiura! Sunt convinsa ca in realitate bulinutele se vad si mai bine decat in poza. Pupici multi.

  4. Ral Diaconescu zice:

    Nu e chiar fail scumpa :* Insa ai manichiuri mai bune 😛

    te pup :*:*:*

Lasă un răspuns

