20 Beauty Questions Tag

Buna frumoaselor,

Nici macar nu mai tin minte ultima data cand am facut un Tag…Si tocmai pentru ca a trecut atata timp si am dat peste tag-ul Andei ,mi-am spus ca trebuie sa-l execut si eu,mai ales ca mi-au placut mult intrebarile iar cu aceasta ocazie puteti sa ma cunoasteti mai bine. 🙂

Intrebarile sunt in engleza,ma gandesc ca poate nu a circulat atat de mult pe la noi, asa ca m-am gandit ca sa fie mai usor si pentru cele care or sa vrea sa-l preia sa-l faca, sa pun intrebarile direct traduse in romana.

Here we go!

1.Parul tau natural este cret sau drept?

Parul meu natural este cret! Stiu, veti spune,ca sunt o norocoasa insa eu nu il suport, asa ca din aceasta cauza, il indrept tot timpul cu placa.Mai am si momente cand il fac cu ondulatorul(pentru bucle mai potolite).

2.Iti vopsesti parul singura sau mergi la salon?

Din momentul in care prietena mea mi-a facut cunostiinta cu o anumita marca de vopsea profesionala,mi-o comand si hubby ma vopseste.Chiar a prins experienta si rezultatul e super ok.La salon ma duc doar sa ma tund. 🙂

3.Porti in fiecare zi aceeasi coafura sau iti place sa le schimbi ?

Cel mai ok pentru mine e parul intins cu placa, prins in coada.Binenteles ca am si momente cand imi place sa-mi fac bucle si atunci nu il prind.Depinde si de stare,de momentul zilei sau evenimentul la care particip.Am suferit foarte tare in primavara cand am avut parul cam prea scurt si nu puteam decat sa-l accesorizez cu diferite clamute…

4.Iti faci singura manichiura si pedichiura sau mergi la salon?

Imi fac singura atat manichiura cat si pedichiura.Am probleme mari cu cuticulele(o mare parte din voi stiti asta,deja) iar ultima data cand am mers la salon-cred ca au trecut 6/7 ani de atunci- manichiurista efectiv mi-a ciopartit degetele.De atunci mi-am propus sa-mi fac singura atat manichiura cat si pedichiura si am reusit.Nu-i mare filozofie. 🙂

5.Cat de des iti schimbi oja de unghii?

Destul de des, spun eu. Cel putin o data pe saptamana, tot timpul imi vin anumite idei pe care incerc sa le pun in practica.Daca imi place rezultatul, atunci il vedeti si voi cand postez diferite articole.

6.Iti dai cu oja pe unghiile de la picioare si iarna sau doar vara?

Binenteles, sunt foarte meticuloasa.Imi place sa stau sa-mi fac pedichiura ca la carte, atat vara cat si iarna.Insa pe timpul iernii pastrez o pedichiura intr-o culoare mai naturala.

7.Cat dureaza pentru tine sa-ti aplici machiajul?

Depinde de eveniment.In timpul zilei nu dureaza mai mult de 5 minute (baza-CC cream, fard de ochi,conturare sprancene, rimel, blush si ruj) si asta de cele mai multe ori se intampla in masina(Slava Cerului ca nu conduc eu) insa pentru o iesire in oras sau pentru un eveniment mai important atunci stau cam 40-50 de minute in fata oglinzii.

8.Ce machiezi mai intai: ochii sau fata?

Depinde de situatie.Daca machiajul este de zi atunci incep cu baza/fata.Daca machiajul este de seara si este mai elaborat atunci incep cu ochii.

9.Colectionezi machiaje sau cumperi doar ce ai nevoie?

Imi place sa cumpar produse de makeup mai ales pentru kit-ul meu de makeup artist.Pentru mine personal e foarte usor, cand mi s-a terminat un produs il recumpar sau incerc altul de care am auzit ca este bun. Incerc sa fiu cumpatata deoarece am momente de slabiciune si nu-i bine! 🙂

10.Aplici un machiaj „full face” in fiecare zi?

Depinde.Imi place sa am o baza, ca si Anda, sprancenele conturate(nu pot sa ies din casa daca nu am sprancenele conturate 🙂 ) si neaparat un ruj pe buze.

11.Porti machiaj cand esti singura acasa sau cu familia?

Cu siguranta nu! Nu vad sensul.Pielea trebuie sa respire si macar cand sunt acasa sa o las curata.

12.Ai iesi din casa fara machiaj?

Da. Doar cand ma duc la sport! 🙂

13. Cate produse high-end detii?

Detin cateva, nu stiu…Imi plac parfumurile de firma, rujurile, si alte bazaconii.

14.Iti panuiesti outfit-urile de seara sau te decizi pe moment?

Depinde de stare. De multe ori se intampla sa ma razgandesc chiar cu cateva minute inainte de a pune ceva pe mine, asa ca decid pe moment.

15.Ce inaltime ai?

Am 1.67 si ma vad pitica.Mi-ar fi placut sa am cel putin 1.70, insa natura nu m-a ajutat prea mult. 🙂

16. Vorbesti vreo limba straina?

Da. Engleza o stapanesc cel mai bine,rup putina franceza,spaniola nivel mediu si araba doar vorbit, nu cred ca am sa invat vreodata sa scriu in araba…

17.Patrezi o lista cu produse pe care vrei sa le incerci sau te uiti la alte bloguri/postari ?

Ambele.De cele mai multe ori ma inspira fetele dragi mie sau reclamele si atunci trebuie sa-mi achizitionez produsul respectiv.

18. Cum ai inventat numele blogului?

In prima instanta am vrut ca blogul meu sa se numeasca „BeautybyAlex” insa era deja luat asa ca m-am gandit la alta varianta si a iesit „Beautyby Alexia” insa nu ma striga nimeni Alexia. Dupa parerea mea e un nume reusit pentru un blog, nu?

19.Care este culoarea ta preferata ?

Pana acum cativa ani eram inebunita dupa o non culoare. Negru.Insa usor in garderoba mea si-au facut aparitia si alte culori.Insa niciodata nu o sa ma vedeti imbracata in haine in tonuri de maro sau portocaliu.Detesc culorile astea pentru haine.

20. Injuri?

Avand in preajma mea un copil destul de mare(chiar pusti)  mi-e greu sa o fac, stiti educatia conteaza foarte mult. Insa se mai intampla sa scap prescustarea unei injuraturi in engleza. SOB. El nu se prinde, si eu stau linistita. 🙂 Insa recunosc ca nu e ok.

Acestea au fost intrebarile si raspunsurile mele.Sper sa va fi placut acest tag, si va invit si pe voi sa raspundeti prin comentarii macar la cateva din intrebari, iar pe restul care aveti bloguri va invit sa-l faceti.

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Tag și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la 20 Beauty Questions Tag

  1. Ral Diaconescu zice:

    araba??!?!?! 😮 sunt socata :)))
    Am facut si eu tag-ul 😀 la Anda pe blog 😛

    puup

  2. Dee zice:

    Ma regasesc in raspunsurile tale. 😀
    Eu u-mi fac pedichiura iarna decat daca trebuie sa-mi arat degetelele. E rusine? ;)))
    Aaaa si eu am tot 1.67 dar ma simt inalta. 😀
    Pupici draga mea.

Lasă un răspuns

