Vinerea imbulinata!Colab :)

Buna frumoaselor,

Stiti deja, e vineri, iar bilunar impreuna cu minunatele mele fete Dee si Alexantza,  va inseninam ziua cu cate o manichiura imbulinata.

De aceasta data, Dee a venit cu o idee extraordinara dupa parerea mea.Cum luna Octombrie este luna constientizarii si prevenirii cancerului mamar iar culoarea lunii dupa parerea noastra ar trebui sa fie roz, ea a venit cu ideea ca si manichiurile noastre sa contina culoarea roz.

Am fost toate incantate, iar interpretarea mea a vinerii imbulinate o puteti vedea mai jos:

DSC_0600DSC_0605DSC_0606

Sper sa va placa imbulinarea mea! 🙂

Acum revenind la problema cancerului mamar, nu stiu daca ati observat dar la noi este deja ca si o epidemie.Cu siguranta fiecare din noi cunoastem pe cineva care a fost diagnosticata cu asa ceva.Este cumplit,dureros, iar sistemul sanitar din Romania lasa de dorit de cele mai multe ori.

Cancerul_mamar_la_ba_76258

De aceea va rog din suflet,duceti-va la control,luati-va mamele,prietenele cele mai bune,surorile si mergeti sa faceti o mamografie.Macar pentru linistea voastra sufleteasca…

Totusi, ca sa terminam intr-o nota optimista va invit sa mergem la fetele mele dragi sa vedem ce minuni au facut si ele.

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Vinerea imbulinata!Colab :)

  1. Sunt superbe!Imi plac foarte mult,asa finute:X imi plac imi plac imi plac

  2. Dee zice:

    Am interpretat asemantor tema.
    Imi place foarte mult combinatia. 🙂
    Pupici draga mea.

  3. alexantza zice:

    Imi place tare, tare mult cum ai imbulinat-o! 😀
    E vesela si feminina manichiura ta.
    Pupicei dulci, draga mea! :*

  4. Iulia zice:

    Deci „crap” dupa gherutele tale imbulinate 🙂 Sa vedem ce-a facut si Alex, dar, ca de obicei, voi cei 3 „crai de la rasarit” ma determinati sa-mi doresc cate 3 manichiuri „imbulinate” concomitent 🙂 Pupici.

  5. liv-love-life zice:

    Sunt de acord cu prevemtia in orice domeniu,iar cand vine vorba despre sanatate incerc sa previn bolile si sa ma feresc pe cat se poate de suferinta,din pacate viata ne demonstreaza ca trebuie traita fiecare clipa,de curand mi-a murit o ruda bolnava de cancer si desi l-am ajutat cat am putut fiecare si stiam ce boala grea are inca suferim dupa pierderea lui. Ingrijiti-va pe voi si pe cei dragi,mergeti la un contrtol periodic si aflati ca sunteti bine.
    Si…..desenati-va unghiile in roz….

  6. Ral Diaconescu zice:

    me likey very much 😀

Lasă un răspuns

