Beauty related: Rujuri pe care le purtam in aceasta toamna

Buna frumoaselor,

Azi m-am gandit sa schimbam putin registrul si pentru ca de muult nu am mai facut o astfel de postare mi-am spus ca ar fi cazul sa iau masuri.

Dupa cum stiti deja in aceasta toamna se poarta rujul rosu si toate variatiunile acestei culori.De la un rosu calm pana la nuantele inchise de burgund.AW13C-ABerardi-080_2485981a

Sincera sa fiu am observat ca cel putin de cativa ani incoace se mentine acest trend la inceputul sezonului toamna/iarna, iar marile case de moda si make-up artistii lor readuc mereu in prim plan rujul rosu.dg_makeup1

essential fall  2013 lipsticks lanvinimagesfall lipsticks 2013 bottega venetaMakeup-trends-fall-winter-2013-2014-red-lips-and-nails

Ne putem considera norocoase pentru ca avem la dispozitie o mare paleta de variatiuni ale acestei culori si cu siguranta exista pentru fiecare nuanta si textura perfecta cat si magazine sau site-uri de unde ne putem achizitiona produsele. Sky is the limit! 🙂

Eu am cautat putin si iata peste cate variante am dat:

22picasso.1901 AAAADPnmaL0AAAAAAYG12w

index mac-russian-red_300color burst MUACpt1-Lipstick-FullBody-72

Insa este esential ajutorul creionului de buze ca rujul rosu sa se mentina cat mai mult timp.

mac lip pencilnars    1341496126-61921800

Sfat:Inainte de aplicarea unei nuante inchise de ruj( rosu in cazul nostru) ar fi indicat sa faceti o exfoliere a buzelor iar dupa aceea folositi un balsam bun de buze. Folositi creionul de buze pe toata suprafata buzelor nu doar pe conturul lor marind astfel rezistenta rujului. Aplicati cu ajutorul unei pensule de buze un strat de ruj, stergeti excesul cu un servetel, asteptati 1 minut iar dupa ce nuanta s-a fixat puteti repeta cu inca un strat de ruj. Works everytime 🙂

Daca cumva ati depasit conturul buzelor, nu va impacientati.Puteti retusa foarte usor machiajul din jurul buzelor cu ajutorul unui corector si a unei pudre, fara sa mai stergeti buzele si sa pierdeti timp si nervi .

Sper ca v-am putut fi de ajutor si nu-mi mai ramane decat sa va urez spor la cumparaturi de rujuri rosii!

Cu ceva timp in urma mi se parea ca rujul rosu nu e pentru mine…Insa la insistentele unei bune prietene si cititoare a blogului( se stie ea) am incercat mai multe nuante iar acum aproape ca nu ma mai despart de el 🙂

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Sfaturi utile și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Beauty related: Rujuri pe care le purtam in aceasta toamna

  1. Dee zice:

    Si eu ador rosul in ultima perioada si inainte nu m-as fi apropiat de el nici obligata. ;))
    Imi plac toate nuantele pe care ni le-ai prezentat.
    Pupici draga mea.

  2. Joice zice:

    Vai ce ciuda imi e, ca as purta numai rujuri intense, dar nu pot, ca ma duc la dentist aproape zilnic :))

  3. Ral Diaconescu zice:

    eeee…asa mai venim de acasa 😀
    Eu toamna asta sunt inebunita dupa mov 😀 buze in principal…insa si unghiutele le fac de 2 ori pe spatamana tot mov 🙂
    Cred ca ti-ar sta minunat cu MAC Rebel pe buze 😀

    te pup scumpa :*

  4. Miu Miu zice:

    Si eu ador rosul toamna. Pe buze, pe haine, pe accesorii 🙂

    shoeper-women.blogspot.com

  5. ionalexandra zice:

    De curand mi-am luat un ruj de la Seventeen, burgundy, foarte dragut, nuanta 342. Trebuie sa-l incerci!

  6. rujurile inchise in nuante de pruna sunt favoritele mele toamna asta! :*

Lasă un răspuns

