Vinerea imbulinata!Colab :)

Buna frumoaselor,

Iata ca au mai trecut doua saptamani de la ultima manichiura postata pe blog.Stiti deja, e vineri iar o data la doua saptamani impreuna cu fetele mele minunate Dee  si  Alexantza  va prezentam cate o manichiura imbulinata.

Manichiura mea de azi este simpla, am pastrat fondul inchis(oja Farmasi) peste care am aplicat bulinute fuchsia cu ajutorul ojei China Glaze.Imi place tare mult combinatia aceasta de culori si intr-un fel sunt fericita ca a venit iar sezonul rece pentru ca pot purta pe unghii culorile inchise dupa care sunt crazy! 🙂

Iata despre ce e vorba:

DSC_0525DSC_0530DSC_0535Sper sa va placa rezultatul final. 🙂

Eu zic sa dam fuguta si pe la fete, sa vedem ele ce minunatii ne-au pregatit.

Off topic: Ce parere aveti de vremea de afara?La noi cu toate ca e soare iti ingheata sufleul de frig ce e…Nu pot sa cred ca iarna ne da deja tarcoale…

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Vinerea imbulinata!Colab :)

  1. Ral Diaconescu zice:

    Imi place rau cand folosesti baza neagra 😀
    Mie mi-a inghetat pana si sufletul :)))))))
    te pup scumpa :*

  2. Josephine zice:

    Si eu ador ojele inchise in sezonul asta 😀 Arata super manichiura!

  3. alexantza zice:

    Imi place mult imbulinarea ta, si eu ador culorile inchise pe unghiute! 😀
    Te pup, scumpa mea!
    Eu ingheeeet, e soare mincinos!

  4. Dee zice:

    Hi, hi astazi am imbulinat-o asemanator. ;))
    Pupici draga mea.

  5. Iulia zice:

    Manichiurile mele preferate: cele cu buline. E foarte frumoasa! Pupici.

Lasă un răspuns

