Vinerea imbulinata! Colab :)

Buna frumoaselor,

Iata ca usor-usor am ajuns iar la o noua editie a colaborarii imbulinata.Stiti deja, impreuna cu frumoasele si talentatele Alexantza si Dee incercam sa va prezentam bilunar cate o manichiura imbulinata.

Cum v-am mai spus, mie nu-mi iese de fiecare data rezultatul dorit insa cum noi nu ne saturam niciodata de buline, incercam tot felul de combinatii si modele.

Manichiura mea de aceasta data este simpla, am incercat sa nu o incarc foarte mult si sa ma joc putin….Acum nu stiu daca o sa va placa ca alte dati, insa nu mai am ce face 🙂

Iata despre ce e vorba:

DSC_0524

DSC_0520

test

Ce parere aveti, va place?Recunosc ca de multe ori imi lipseste inspiratia cu desavarsire si de aceea am nevoie de voi.Astept din partea voastra niste sugestii despre ce anume v-ati dori sa vedeti in urmatoarele editii ale colaborarii noastre.

Altceva ce sa va mai spun….A sosit toamna prea repede pentru mine,saptamana aceasta ne-am acomodat cu scoala(pustiul meu a trecut clasa a v-a) si simt usor ca intru in starea aceea de melancolie si depresie. Brrr….Suficient cu plansetele.

Haideti sa trecem fuguta si pe la fete sa vedem si ce minunatii au facut ele.

Astept comentariile voastre si pana data viitoare…..

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Vinerea imbulinata! Colab :)

  1. Dee zice:

    Ce frumoase sunt unghiutele tale.
    Imi plac.
    Pupici draga mea. :*

  2. alexantza zice:

    Mie imi place mult, mult imbulinarea ta! Simpla si de bun gust. 😀
    Pupicei, draga mea!

  3. Iulia zice:

    E foarte frumoasa! Pupici.

  4. Ral Diaconescu zice:

    Imi place foarte mult french-ul 🙂
    puup

Lasă un răspuns

