Noi achizitii cosmetice

DSC_0322

Buna frumoaselor,

In urma cu aproximativ doua saptamani am hotarat sa ne urcam in masina si sa dam o fuga pana la vecinii nostri unguri.Din Timisoara pana in Szeged faci aproximativ o ora si jumatate asa ca pana sa apucam sa ne plictisim, eram deja la destinatie.Ne era dor de oras pentru ca nu-l mai vizitasem cam de un an.

Cum nu puteam rata mall-ul am dat o raita si pe acolo, si dupa muulte magazine care se gasesc si la noi am intrat si intr-o drogherie/magazin cu cosmetice.Se numeste Rossmann si este  ca si DM-ul nostru.Am vazut multe brand-uri de cosmetice care la noi nu exista(ex.Catrice/chiar imi pare rau ca de aceasta data nu stiu ce a fost cu mine ca nu mi-am luat nimic de la ei,pusesem ochii pe un ruj din editia limitata L’Afrique c’est chic) si mi-am spus ca trebuie sa-mi cumpar cate ceva si m-am ales cu doua produse pentru ingrijirea parului, o masca de fata si binenteles lipsmacker-ul meu preferat cu aroma de Coca-Cola.

Produsele pentru par le-am bagat deja in teste si pana acum sunt multumita de ele, am sa le fac un review mai pe larg in curand.

Insa socul cel mai mare l-am avut in Douglas pe care insa l-am vizitat prea tarziu dupa ce am ramas fara finante….Am zis ca inebunesc cand am vazut standul de la Artdeco plin cu tot felul de bunatati(la noi abia daca gasesti o mascara amarata), stand Beyou si Isadora.Va puteti da seama cat de furioasa am fost mai ales ca ramasesem si fara banuti…Insa data viitoare cand vom mai merge in Szeged stiu exact care vor fi magazinele pe care le voi vizita! 🙂

In postarile viitoare va voi arata si alte produse pe care mi le-am achizitionat recent si le voi face fiecaruia cate un review.

Astept parerile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în shopping, Uncategorized și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Noi achizitii cosmetice

  1. Dee zice:

    Sa le folosesti cu placere draga mea.
    Mmmm Coca Cola…yumm, yumm.; ))
    Pupici

  2. Ral Diaconescu zice:

    Am avut si eu balsamul de buze cu gust de cola. Este yummy yummy
    Artdeco?!? OMG OMG …eu imi vindeam un rinichi =)))
    puup

    • Alexia zice:

      si mie imi place la nebunie balsamul. Eu tin la rinichii mei asa ca mi-am zis ca mai bine data viitoare cand ma voi duce in Ungaria voi lua un buget mai mare cu mine 🙂
      pup dulce scumpa mea

Lasă un răspuns

