Vinerea imbulinata! Colab :)

Buna frumoaselor,

Din nou am ajuns in perioada lunii in care impreuna cu frumoasele si talentale mele fete, Alexantza si Dee va bucuram privirile cu manichiurile noastre imbulinate.Stiti deja , de cele mai multe ori mie imi lipseste inspiratia si simt ca fetele reusesc mereu sa o scoata la capat cu manichiuri care pur si simplu iti iau mintile, si incerc si eu sa tin pasul cu ele… 🙂

De aceasta data sunt tare mandra de pozele pe care am reusit sa le fac( chiar daca manichiura in sine e simpla).Simt ca am fost inspirata si sunt curioasa ce voi face data viitoare.

Pur si simplu am uitat sa-mi sterg cuticulele de oja, o sa observati asta in cateva poze, insa per total eu zic ca manichiura e  reusita.Sper sa ma iertati pentru asta 🙂

Iata despre ce e vorba:

DSC_0299

DSC_0309

DSC_0312

DSC_0319

Ce parere aveti, va place manichiura mea?

Vreau sa va spun ca acum ca in sfarsit am terminat cu toate evenimentele care mi-au acaparat aceasta vara, va promit ca ma voi ocupa mai mult de blog si voi posta mult mai des ca pana acum… 🙂

Eu zic sa dam fuguta si pe la fete sa vedem ce minunatii au realizat.

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Vinerea imbulinata! Colab :)

  1. Dee zice:

    Ce frumoasa e manichiura ta!
    Mi-ai facut pofta de o manichiura cu negru. 🙂
    Pupici draga mea.

  2. Anca zice:

    ce buline dragute 🙂

  3. Ral Diaconescu zice:

    Super 🙂
    Foarte inspirata alegerea bazei negre 🙂

    puup

  4. alexantza zice:

    Woo, m-ai cucerit cu pozele!
    Iar manichiura mai dark e fix pe placul meu. 😀
    Felicitari, scumpa mea!
    Pupici dulci :*

Lasă un răspuns

