Vinerea imbulinata! Colab :)

Buna frumoaselor,

Iata ca a sosit iar momentul ca impreuna cu „my sisters in crime” aka Alexantza si Dee , sa va bucuram cu o noua manichiura imbulinata! 🙂

Pentru aceasta postare am ales sa inaugurez doua oje Farmasi pe care abia ce le-am cumparat ieri dupa amiaza impreuna cu alte cateva produse pe care am sa vi le arat intr-o postare viitoare .

Cititoarele mele fidele stiu ca sunt inebunita dupa produsele Farmasi pentru ca imi place foarte mult calitatea lor,raportata la preturile foarte accesibile.

Nu am realizat o manichiura foarte complicata, insa mie mi-a placut foarte mult rezultatul final.Sper sa va placa si voua. 🙂

Si iata despre ce e vorba:

DSC_0263

  • Vinovatele” 🙂

DSC_0270

DSC_0272

DSC_0275

Nu-i asa ca oja cu flakies e divina???? Pe mine m-a cucerit iremediabil!

Ei, sper sa va fi placut manichiura mea.Sa dam o fuga si pe la fete sa vedem ce au pregatit  pentru aceasta saptamana.

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia                

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Vinerea imbulinata! Colab :)

  1. Dee zice:

    Toate trei am avut manichiuri simple. ;))
    Foarte frumoasa si eleganta manichiura ta. 🙂
    Pupici draga mea.

  2. Adyna_Radu zice:

    Frumos modelul. :*

  3. Lucica Lazar zice:

    foarte frumoase 🙂
    pupici :-*

  4. Anca zice:

    Foarte draguta manichiura 🙂

  5. Ral Diaconescu zice:

    Sisters in crime :))))))))))))))
    ce tari sunteti :))))

    va puup

Lasă un răspuns

