Review: No 7 Fanomenal eye palette

Buna frumoaselor,

Revin cu un mic review la un produs care pe mine m-a cucerit.

Insa sa incep cu….inceputul. 🙂

Cu ceva timp in urma am castigat(pentru prima data in viata mea) la un giveaway organizat de Lola’s box ,o paleta cu farduri No 7.Stiam cat de bune sunt aceste produse si eram tare curioasa sa testez si aceasta paleta.

Intr-adevar nu m-a dezamagit! In primul rand m-a atras designul paletei!Simplu, argintiu, intr-un cuvant elegant! Inauntru are o glinda mare care permite folosirea ei cu usurinta chiar si atunci cand doresti sa-ti retusezi machiajul.Fiind micuta, paleta poate fi strecurata chiar si in cea mai mica posetuta pe care o ai in dotare( eu,recunosc ca nu am asa ceva ).

Contine patru culori in tonuri soft de roz si gri.Este foarte versatila deoarece te ajuta sa iti poti transforma cu usurinta machiajul iar combinatiile pe care le poti face sunt nenumarate.

Fardurile sunt baked(coapte) ceea ce confera o stralucire aparte machiajului.Acum depinde si de intensitatea pe care o doresti din partea machiajului …Sunt foarte cremoase si rezistente!

Am testat rezistenta culorilor atat cu primer cat si fara.Rezultatul este acelasi!Nu si-au pierdut din intensitate si au rezistat intreaga zi.Sunt efectiv,uimita!

Mai jos gasiti cateva swatch-uri ale paletei:

DSC_0024

DSC_0027

DSC_0033

Mi-am adus aminte ca am o poza unde am folosit in machiaj paleta.Poza nu este foarte concludenta insa se poate vedea pigmentatia extraordinara a acestor farduri:

makeup2

Puteti achizitiona aceasta paleta prin intermediul famaciilor Sensiblu.Pe mine aceasta paleta m-a cucerit! Voi ati incercat-o?

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în No 7, Review și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Review: No 7 Fanomenal eye palette

  1. Dee zice:

    Nu am incercat-o dar acum ma tenteaza … si cum ma mai tenteaza … ;))
    Pupici draga mea.

  2. Ad zice:

    Wow! Chiar e pigmentata!

  3. liv-love-life zice:

    A iesit un machiaj super.Imi plac produsele No7,sunt foarte bune.

  4. Ral Diaconescu zice:

    Foarte frumoase culorile 🙂

Lasă un răspuns

