Vinerea imbulinata! Colab :)

Buna frumoaselor,

Iata ca au trecut deja cele doua saptamani de la ultima colaborare…Ce repede trece timpul 🙂 Daca stau bine sa ma gandesc nici nu mai stiu exact de cand impreuna cu fetele mele dragi si iubite , Alexantza si Dee va aratam o data la doua saptamani cate o manichiura imbulinata.Cred ca daca nu ma insel de undeva din februarie…. 🙂

Ei, de aceasta data m-am inspirat de culorile unei orhidee care in aceasta perioada mi-a inflorit dupa o pauza de jumatate de an…Este o manichiura simpla , m-am axat mai mult sa nimeresc culorile decat sa fac bulinute mai complexe….

Si iata ce a iesit:

DSC_0234

  • Aici se pot vedea si bulinele floricelei! 🙂 Pana si ea e imbulinata.

DSC_0231

DSC_0235

DSC_0232

Dupa cum v-am spus am incercat sa las manichiura cat mai simpla.Sper sa va placa!

Acum sa dam fuguta la fete si sa vedem si minunile facute de ele! 🙂

Astept comentariile voastre si pana data viitoare…..

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Vinerea imbulinata! Colab :)

  1. Dee zice:

    Ce buline frumoase.
    Imi place manichiura de azi. Ne-am asortat. 😀
    Pupici draga mea.

  2. Carla zice:

    Si orhideea si unghiutele sunt superbe :*

  3. Ral Diaconescu zice:

    Seamana foarte mult 🙂
    puup

  4. Alexantza zice:

    Mie imi place mult, chiar seamana cu floarea. Arata superb! 😀
    Pupici, draga mea!

  5. Lucica Lazar zice:

    arata minunata manichiura ta 🙂

  6. Iulia zice:

    Le ador! Mai ales ca sunt cu mov. Pupici.

Lasă un răspuns

