My wedding day! Part II

Buna frumoselor,

Iata si ultima parte a postarii!

Inca de la inceput tin sa va multumesc din suflet pentru cuvintele voastre frumoase! Ne-am simtit coplesiti si nu-mi inchipuiam ca voi misca atatea din voi cu postarea mea…Inca o data va multumesc.

Asa ca fara alte cuvinte iata si restul pozelor:

OVI-625

  • Va recunosc cu mana pe inima ca am fost pusa in dificultate cu alegerea pozelor.Mai ales cele din parc sunt toate extraordinare iar fotograful a stiut exact cand sa surprinda momentul perfect. Ca acesta poza. 🙂

OVI-629

  • Aici am iesit cu ochii pe jumatate inchisi din cauza soarelui…

OVI-649

  • O poza si cu mine singurica.

OVI-713

  • Nu mai stiu exact ce ne spunea tatal meu aici dar cu siguranta era ceva amuzant! 🙂

OVI-778

  • Noi doi si minunea noastra! 🙂

OVI-802

  • Mi-a placut atat de mult poza asta si simt ca ne reprezinta atat de mult! Poate si pentru ca sunt verighetele noastre in poza…De aceea am ales sa imi pun numele blogului pe ea pentru ca nu doresc ca ea sa fie copiata….
  • OVI-809
  • Un moment de respiro, asa ca intre indragostiti! 🙂

OVI-849

  • Aranjamentul de la intrarea pe terasa unde am tinut petrecerea.Inchin un pahar de sampanie si cu voi, chiar daca e virtual! 🙂

OVI-901

  • Aici parem foarte seriosi insa e din cauza soarelui! Atunci a fost momentul in care am inceput sa ne relaxam….

OVI-1010

  • Primul dans…. 🙂

OVI-1112

  • Alta poza care noua ne place enorm! Fiti atente ce peisaj avem in spate, e ireal!!!

OVI-1125

  • Daca veti da click pe poza veti vedea ca avem chiar si ratuste la nunta! 🙂

OVI-1298

  • Si inevitabil a sosit si mometul in care am fost furata…Stiti ca va povesteam ca pe zi vremea a fost superba…Iata dovada ca la noi la nunta a si plouat…Din pacate si freza mea a avut de suferit :(((

OVI-1308

  • Poza de grup cu prietenii nostrii! 🙂

OVI-1318

  • Iar un shot nu strica nimanui, nu-i asa???? :)))

OVI-1326

  • Poza asta mi s-a parut atat de caraghioasa…Sunt eu facand pe diva, in caz ca nu v-ati prins! 🙂

OVI-1334

  • Da, noi ne simtim intotdeauna bine! se poate vedea, nu? 🙂

OVI-1335

  • Girl power, baby!!!!

OVI-1340

  • Pacat de rochie, ca as fi incercat si piscina!OVI-1345
  • Si pentru ca prietenii mei ma iubesc enorm m-au dus si la un alt club sa dansam putin…Aici cu scumpa mea domnisoara de onoare/viitoare fina.Da,ne pregatim ca luna viitoare sa fim si nasi! 🙂

OVI-1371

  • Si am si dansat!….

OVI-1384

  • Am fost adusa inapoi.Priviti doar ce figura speriata si concentrata in acelasi timp are cavalerul de onoare… Ii era frica sa nu ma scape! 🙂

OVI-1466

  •   Momentul tortului nostru drag!

OVI-1478

  • Aici se vede putin mai bine tortul.Am avut doua inimi,una imbraca in miresuca iar alta in costum de ginerica! 🙂 Si binenteles pustiulica a vrut sa taie si el tortul impreuna cu noi! 🙂

Ei, aceasta a fost ultima poza a acestei postari.Sper sa va fi placut si aceasta parte….Noi ne-am simtit incredibil in acea zi,inconjurati de pietenii nostrii si familie.Nu am tinut cont de multe traditii, de unele am uitat cu desavarsire….De exemplu am uitat sa arunc buchetul de mireasa si mi-am adus aminte tarziu de tot cand marea majoritate a fetelor nemaritate plecasera deja…. 🙂 Ne-am lasat dusi de val.

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Best of..., Urari și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la My wedding day! Part II

  1. Casa de piatra! Intr-adevar, poze pe masura evenimentului! 🙂

  2. Dee zice:

    Minunat!
    Totul a fost minunat!
    Ador pozele cu apusul. Superb!
    Pupici si muuulta fericire draga mea.

  3. Buburuza zice:

    Iar mi-ai facut pielea de gaina 🙂 A fost superb, subscriu in continuare la tot ce am spus din suflet in partea I :*

  4. Ral Diaconescu zice:

    prima poza este minunata ❤

  5. Felicitari, totul a aratat minunat!

  6. Alexantza zice:

    Doamne, sunt absolut superbe pozele, mai rar! ❤
    Chiar aveti un peisaj ireal in spate, in poza aceea, am vazut si ratustele din urmatoarea. 😀
    Iar tu chiar esti o diva, scumpa mea!
    ma bucur enorm pentru tine! Te pup cu drag!

  7. liv-love-life zice:

    Felicitari inca o data.Sunteti o familie frumoasa.
    Super tare fotograful,profesionist.

  8. Adyna_Radu zice:

    CASA DE PIATRAAAA!!

Lasă un răspuns

