My wedding day! :) part I

Buna frumoaselor,

 Iata asa cum am promis saptamana trecuta, postarea cu pozele de la nunta noastra.Am intarziat cu aceasta postare deoarece asa cum v-am mai spus am atatea poze frumoase din care mi-a fost tare greu sa aleg.

Inca nu-mi vine sa cred ca au trecut aproape trei saptamani de la eveniment.Dupa cum v-am mai spus, nunta noastra a fost una micuta, fiindu-ne aproape doar familia si prietenii apropiati.

Ca oriunde in lumea asta am intampinat si greutati, de exemplu mama mea si-a rupt piciorul cu trei saptamani inainte de nunta si am stat cu emotii ca nu va putea veni, insa pana la urma a reusit sa vina si chiar a dansat la nunta… 🙂 Am fost dezamagita de oameni la care nu ma asteptam, dar hei, tot raul spre bine, nu??? :)))

Sa va spun putin din povestea noastra:

Ne-am cunoscut in urma cu 13 ani, suntem casatoriti civil de 11 ani, avem si un baietel de 10 ani insa in toti acesti ani nu am reusit sa facem si cununia religioasa.A fost un vis de-al meu sa imbrac si rochia de mireasa , si iata ca dupa 13 ani, visul mi s-a indeplinit.

Am avut alaturi de noi oameni care s-au bucurat din suflet pentru noi,nu am mai vazut vreodata la o ceremonie religioasa sa planga toata lumea de fericire cum s-a intamplat la noi.Binenteles, in frunte cu mine, unul dintre preoti mi-a spus ca nu a  mai intalnit pana la mine o mireasa atat de sensibila. 🙂

Singurul lucru de care imi pare rau este ca ziua a trecut prea repede si nu am apucat sa ne bucuram 100% de unele momente.

Ah… sa va mai spun ca in saptamana nuntii vremea ,cel putin in Timisoara, a fost mizerabila, cu ploi ,cu temperaturi scazute…Ei, in ziua nuntii a fost cald exact cat trebuie, adica sa nu mori de cald, si a tinut asa pana seara, cand la un moment dat a inceput sa ploua.In partea asta se spune ca daca-ti ploua la nunta o sa ai parte de bogatie, asa ca sunt curioasa cand am sa castig la loto! 🙂

Deoarece am selectat mai multe poze, m-am gandit sa impart postarea in doua parti si sa va arat cum a decurs ziua noastra de la primele ore si pana la 4.30 dimineata cand a plecat ultimul invitat.

In ziua cu pricina, hubby a plecat de acasa si asa cum cere traditia, s-a imbracat si a plecat catre nasi insotit de alaiul de baieti.

OVI-37

  • Aici este ajutat de cavalerul de onoare sa se imbrace.

OVI-53

  • Aici isi tragea sufletul, dupa ce saracutul alergase toata dimineata ba dupa lumanari, ba dupa prajituri ….

OVI-65

  • Intre timp ne trimiteam si mesaje de incurajare! 🙂

OVI-105

  • Aici sunt in timpul exercitiului functiunii.Sa nu va speriati de fata mea,nu aveam inca fond de ten aplicat, abia incepusem machiajul.

OVI-91

  • Ma mir cum de mi-am pastrat calmul si am reusit sa ma machiez.Eram super stresata…

OVI-99

  • Dupa cum v-am spus, ne trimiteam mesaje de incurajare ! 🙂

OVI-115

  • Buchetul meu pastelat de mireasa si rochita. Mi-as fi dorit ca freziile din buchet sa miroasa insa nu a fost cazul…

OVI-118

  • Rochita mea de mireasa….A fost exact pe gustul meu, simpla, din dantela, stil sirena. Nu stiu insa daca ar fi sa dau timpul inapoi ,as mai face aceeasi alegere in privinta rochiei.La un moment dat a fost chiar un chin pentru mine sa ma misc si sa pot duce la indeplinire anumite cerinte ale corpului, daca ma intelegeti. 🙂 Stiu ca domnisoara mea de onoare chiar si-a dus pana la capat rolul…A fost alaturi de mine si saracuta ,m-a ajutat oricand am avut nevoie de ea.

OVI-189

  • Aici eram deja sufocata de emotii…

OVI-195

  • Ultimele aranjari si sunt gata! 🙂

OVI-235

  • Hubby ajunge acasa !

OVI-253

  • Imi da buchetul si binenteles ca izbunesc in lacrimi! 🙂OVI-330
  • Dupa sampanie,prajituri, incercat sa prind cocardele in piepturile invitatilor( am esuat lamentabil) am plecat catre biserica.OVI-351
  • Pustiul meu( vedeti ce elegant e!) a dus verighetele si a fost tareeee mandru! Tatal meu era super emotionat si ii era frica ca eu sa nu ma impiedic in rochie! :)))

OVI-367

  • Ambii emotionati….

OVI-363

  • Unul din putinele momente in care am aratat si eu normal in biserica!Majoritatea timpului am plans….

OVI-452

  • Cu cununiile pe cap….

OVI-375

  • Slujba a fost tinuta de trei preoti.Cea mai mare bucurie a mea a fost faptul ca unul din preoti este fratiorul meu!Cel din stanga ecranului!Chiar glumeam la un moment dat cu el cand ne intreba cand facem cununia religioasa si ii spuneam ca asteptam sa termine seminarul ca sa ne poata casatori… 🙂 La sfarsitul slujbei, preotul mai in varsta a tinut o mica cuvantare iar atunci a fost punctul culminant cand toata lumea a inceput sa planga.A rostit niste cuvinte extraordinare care ne-au uns sufletele.

OVI-572

  • Aici linistiti, cu sufletele impacate si usurati ca am trecut peste un punct important al acelei zile.

Ei, deocamdata aici se incheie prima parte a acestei postari.Sper ca v-a placut ceea ce ati vazut pana acum si va asigur ca in partea a doua sunt poze la fel de frumoase sau poate mult mai frumoase! 🙂

Ah, tin sa precizez ca pozele nu sunt prelucrate deloc.Mor de curiozitate sa vad cum vor arata in varianta finala.

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Best of..., Uncategorized, Urari și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

30 de răspunsuri la My wedding day! :) part I

  1. Buburuza zice:

    Desi nu te cunosc,imi tresare sufletul la fiecare rand citit si poza vazuta ,dat fiind ca sunt o fire sensibila ca si tine:) Si ma bucur pentru tine pentru ca ai fost inconjurata de oameni dragi tie si rochia de mireasa absolut superba pe care ai purtat-o in marea zi 🙂 Ai aratat divin intr-adevar 🙂 Cum ai spus si tu tot raul de’acum e spre bine ,trebuie sa ne bucuram pentru lucrurile pe care le-am acumulat in viata si poate daca stai si te gandesti de ce nu a fost atunci,raspunsul meu este deoarece poate atunci nu ar fi fost totul atat de incununat de impacare sufleteasca si bucurie :* Te-am pupat,felicitari inca o data si abia astept si restul pozelor 🙂

  2. Ce frumoasa ai fost, felicitari! O viata implinita si linistita impreuna!

  3. Andreea zice:

    Ce postare frumoasa! M-a emotionat si pe mine! Sa fiti fericiti in continuare la fel ca pana acum :*

  4. Lavinia zice:

    Trandafirasii din par sunt naturali? Au rezistat? As avea si eu nevoie de ceva de genul pentru o nunta in august.
    Ati fost superbi!
    Felicitari! 🙂

    • Alexia zice:

      Nu ,trandafirii nu sunt naturali! I-am luat din H&M ….Cred ca au fost 9 lei maxim!!! sunt niste clamute care mi-au placut mai ales ca aveau si dantela ca si rochia.
      Multumim frumos pentru vorbele frumoase! 🙂
      te pup!

  5. Dee zice:

    Alex ai fost minunata!
    Ma bucur foarte mult pentru voi si va doresc sa aveti parte de muuulta fericire.
    Pupici draga mea.

    P.S.: Sunt o mare plangacioasa daca iti spun ca mi-au dat lacrimile cand am citit postarea ta?

    • Alexia zice:

      ohhh, multumim din suflet pentru urari si pentru vorbele voastre frumoase! ne bucuram din suflet ca sunteti alaturi de noi!
      draga mea, nu am vrut sa te fac sa lacrimezi!
      te pup cu drag!

  6. Bianca Roxana Anitei zice:

    Felicitari!!!Ma bucur din tot sufletul cand aud asa povesti frumoase! Sa fiti fericiti, m-a emotionat postarea ta si ma bucur pentru tine ca ti-ai dus la indeplinire acest vis frumos.

  7. Lola zice:

    Felicitari!Ai fost o mireasa foarte frumoasa!
    Sa aveti parte numai de bucurii, fericire si multa sanatate.
    Te pup.

  8. Alexantza zice:

    Superbi ati fost! Amandoi! De fapt, toata nuanta a fost minunata, ma bucur mutl ca vremea a tinut cu tine si a iesit totul cu iti doreai. Imi pace tot -rochia, machiajul, tu!
    Ma bcuur enorm ca ai reusit dupa 13 ani sa faci pasul acesta. Casa de piatra, inca o data! 😀
    Pupici cu drag :*

  9. gabriela zice:

    unde este fratele tau preot?

  10. Ral Diaconescu zice:

    Ai fost DIVINA scumpa :*
    Atat de frumoasa este rochita…. :X:X:X
    MA bucur foarte mult pentru voi. Din tot sufletul.
    Eu nu prea ma impac cu traditiile noastre ale romanilor cand vine vorba de nunta :))
    Si sincer…noi am facut nunta (prea mare din punctul meu de vedere) pentru familie. As fi facut o nunta pe o plaja cu maxim 20 de persoane 😀 Asta sigur se va intampla la nunta de argint 😀

  11. liv-love-life zice:

    FELICITARI,ati avut o zi plina de emotii,pozele au iesit extraordinare,sa fiti fericiti impreuna si sa aveti parte de evenimente la fel de placute de acum inainte.

  12. elisa zice:

    Felicitari si casa de piatra! O nunta model.

Lasă un răspuns

