Vinerea imbulinata! Colab :)

Buna frumoaselor,

Iar au trecut incredibil de repede cele doua saptamani si a venit timpul pentru noua postare cu bulinute alaturi de fetele mele dragi!

Dupa cum stiti, impreuna cu Alexantza si Dee, incercam bilunar sa va facem sa zambiti aratandu-va cate  o manichiura imbulinata! 🙂

De aceasta data am incercat o alta abordare a asezarii bulinutelor pe unghie….Nu pot spune ca sunt incantata de ceea ce a iesit insa dupa cum stiti, nu-mi iese de fiecare data tot ce-mi doresc sau inspiratia imi lipseste cu desavarsire….

Iata ce a iesit:

DSC_0136

DSC_0138

DSC_0147

Sper sa va placa, eu inca nu stiu ce sa zic….  nu pot spune ca-mi place la nebunie ceea ce a iesit, insa manichiura e purtabila… 🙂

Acum tin sa va multumesc din suflet pentru urarile voastre legate de casatoria noastra religioasa! De fapt cu acest lucru trebuia sa incep aceasta postare.

Totul a iesit superb, am avut parte cel putin pe zi, de o vreme minunata. 🙂

Pregatesc deja postarea speciala dedicata nuntii insa am atatea poze extraordinare ca sunt in cumpana….Nu stiu pe care sa le aleg sa vi le arat.Dar dupa cum am spus, pregatesc postarea si in cateva zile am sa o public,asa ca fiti pe faza!

Acum sa trecem repejor si pe la fetele mele dragi sa vedem ce manichiuri minunate ne-au pregatit si ele.

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Vinerea imbulinata! Colab :)

  1. Dee zice:

    Frumoase, frumoase!
    Pupici

  2. Beautifullm zice:

    Ce dragut!

  3. Lucica Lazar zice:

    foare dragute si culoriile ale in imi plac 🙂

  4. Alexantza zice:

    Ma bucur mult ca a fost superb, asteptam sa ne bombardezi cu poze! 😀 Felicitari inca o data! :*
    Imi place mult cum ti-au iesit buline, arata tare frumos! Pupicei dulci :*:*

  5. Ral Diaconescu zice:

    oh vai…abia astept pozele :D:D:D:D

  6. liv-love-life zice:

    Sper sa aveti cat mai multe idei pentru bulinele de pe unghii.imi plac combinatiile de culori si astept postari noi.
    Cat despre nunta,daca iti e greu sa te hotarasti care poze sa pui,pune-le pe toate.vrem sa vedem toate momentele importante de la eveniment.felicitari inca o data,sunteti frumosi si fericiti in poze,aveti un baiat minunat,BRAVO.

Lasă un răspuns

