Vinerea imbulinata! Colab :)

Buna frumoaselor,

A sosit din nou momentul colaborarii bilunare!Stiti deja, impreuna cu fetele mele dragi Alexantza si Dee incercam sa va inspiram( sau sa va amuzam dupa caz 🙂   ) cu cate o manichiura imbulinata.

Daca data trecuta nu am fost deloc multumita de manichiura mea imbulinata si haotica, de aceasta data pot spune ca am rasuflat usurata cand am vazut pozele.Si da, imi place si mie ceea ce a iesit!Din pacate ora la care am facut pozele era destul de inaintata si au iesit destul de intunecate….

Mai jos puteti vedea opera mea: 🙂

DSC_0101

DSC_0110

DSC_0120

Sper sa va placa rezultatul final.Eu le-am comparat cu niste bombonele,avand in vedere ca oja este de fapt fucsia insa din cauza luminii proaste se vede altfel.

PS:  Iar acum a sosit momentul sa va destainui motivul lipsei mele de pe blog din ultimele luni.Maine,29.06.2013 ma voi CASATORI religios!!!! Ne-am gandit ca dupa 11 ani de casatorie civila sa trecem la urmatorul nivel si sa ne unim destinele si in fata lui Dumnezeu. 🙂

Am avut de infruntat o multime de probleme,practic nu am avut nici un fel de ajutor in organizarea evenimentului,am trecut prin mai multe dezamagiri inclusiv de la persoane de la care nu m-as fi asteptat vreodata,insa sper ca maine totul sa decurga normal.

Va fi o nunta micuta,cocheta sper eu, pe malul unui lac . Vremea imi da mari emotii si sper doar sa nu ploua si ca totul sa iasa asa cum ne-am propus.

Sper ca acum intelegeti ca nu am mai avut timp sa scriu pe blog si stiu ca ma veti ierta! 🙂 Cu psihicul sunt la pamant, am emotii si sunt taaare stresata!

In momentul in care voi primi pozele de la fotograf am sa fac o postare speciala doar cu nunta.

Iar acum sa dam fuguta si la fetele mele dragi sa vedem ce minunatii au facut si ele.

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Vinerea imbulinata! Colab :)

  1. Dee zice:

    Superba manichiura ta!
    Felicitari! Ma bucur pentru tine draga mea si va doresc sa fiti mereu fericiti.
    Sper sa aveti parte de o vreme superba iar nunta sa fie exact cum vi-o doriti.
    Milioane de pupici si de imbratisari!

  2. Lola zice:

    Felicitari!Sper ca ne arati si noua poze! 🙂
    Pup cu drag

  3. alina zice:

    Casa de piatra!

  4. Anca zice:

    Foarte draguta manichiura si felicitari pentru vestea cea mare :*

  5. liv-love-life zice:

    Foarte frumoasa manichiura,perfecta pentru o tinuta de vara.
    Felicitari pentru casatorie!! Vreme frumoasa la nunta si sa aveti o petrecere reusita,sa va distrati.Asteptam pozele.

  6. Beautifullm zice:

    Felicitari! Asteptam poze!

  7. Lucica Lazar zice:

    draguta manichiura 🙂
    Felicitari si „Casa de piatra”! :-*

  8. Ral Diaconescu zice:

    parca ai avea capsunici pe unghiute 😀
    eu asa le vad 😀

    ps: felicitari. ti-am dat mesaj pe tel :)))

  9. Alexia zice:

    Va multumim din suflet pentru urarile voastre!!!! Pregatesc postarea speciala cu poze de la nunta 🙂

Lasă un răspuns

