Vinerea imbulinata! Colab :)

Buna frumoaselor,

Realizez ca nu am mai postat de doua saptamani, ca am neglijat blogul, ca nu mai apuc sa vad ce au mai postat fetele pe care le admir si acest lucru ma doare!

Sper sa ma intelegeti si sper sa ma iertati…Din iulie promit ca vin cu forte noi ,cu postari noi  si am sa incerc sa ma revansez fata de voi.Mai e putin!

Oricum o sa ma intelegeti in momentul in care am sa va povestesc motivul lipsei de activitate de pe blog!Inca nu va dezvalui, va mai tin putin in suspans… 🙂

Dupa cum stiti, bilunar, impreuna cu fetele mele dragi Alexantza si Dee  realizam cate o manichiura imbulinata cum ne place noua sa zicem.

De aceasta data simt ca am dat-o in bara cu manichiura mea, trebuia sa stiu cand sa ma opresc, insa la un moment dat m-am grabit, ceva mi-a gresit si am incercat sa dreg manichiura „trantind” un asa zis „french” peste bulinele deja existente.

Nu sunt multumita deloc de ceea ce a iesit insa alta manichiura nu am sa va arat :(((

Iata „opera” mea:

DSC_0091

DSC_0092

DSC_0096

Imi pare rau, e o manichura haotica, mai bine as fi lasat decat bulinele, insa promit sa me revansez fata de voi si data viitoare sa va arat o manichiura imbulinata superba!

Va rog sa fiti indulgente cu mine, si haideti sa le vizitam si pe fete sa vedem manichiurile lor minunate!

Pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Vinerea imbulinata! Colab :)

  1. Alexia, e simpatico si jucausa, cum sa nu fie placuta 🙂

  2. Ce dragute, mie imi plac 😡

  3. Dee zice:

    Cat de dulce e!
    Imi place manichiura ta! 🙂
    Pupici draga mea

  4. Alexantza zice:

    Ce simpatice sunt bulinele tale haotice, imi plac! 😀
    Pupicei, scumpa mea!

  5. Ral Diaconescu zice:

    cred ca era super reusita fara french. bulinutele sunt chiar super dragute 🙂
    insa te inteleg perfect. Si pe mine ma mai apuca rar sa incerc sa fac nu stiu ce opera de arta pe unghii…si spre final …parca simt eu ca mai lipseste ceva…si fix in momentul ala unghiutele mele se transforma brusc in „fusta tigancii” :))))))))

Lasă un răspuns

