Vinerea imbulinata! Colab :)

Buna frumoaselor,

Stiti deja, e vineri si o data la doua saptamani impreuna cu fetele  mele dragi Alexantza si Dee o” imbulinam ” dupa cum simtim ! Stiti, suntem obsedate de buline! 🙂

De aceasta data va avertizez ca bulinele mele au fost duse la extrem.Prima data am folosit doar oja neagra pentru buline insa mi s-au parut cam banale si mi-am spus ca ar trebui sa mai adaug o pata de culoare.Zis si facut…Si am adaugat si adaugat si asa mi-au iesit bulinele „extremiste”.

Iata si rezultatul:

DSC_0014

DSC_0002

DSC_0006

Mie, una, imi place rezultatul final.Voua?

Sa mergem repejor si la fete sa vedem ce au facut si ele!

Astept comentariile voastre si pana data viitoare…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Vinerea imbulinata! Colab :)

  1. Dee zice:

    E foarte frumoasa manichiura ta!
    Imi place mult.
    Pupici draga mea!

  2. Alexantza zice:

    Imi plac mult, mult bulinele tale extremiste! 😀
    Pupici dulci, draga mea!

  3. Lorena zice:

    foarte draguta mani :):*

  4. liv-love-life zice:

    Super tare.de unde va vin ideile?buline fara numar

  5. Ral Diaconescu zice:

    de acord cu liv.
    de unde va vin toate ideile astea? 😀
    puuup

Lasă un răspuns

