Tag time:Super Sweet Blogging Award

super sweet

Buna frumoaselor,

Am revenit ,de aceasta data cu un tag pe care l-am primit de la „surioara” mea draga Alexantza si tin sa-i multumesc pe aceasta cale.Mi-a placut mult acest tag asa ca mi-am propus ca imediat ce voi avea putin timp liber sa il onorez. Cam greu insa cu timpul(am spus ca nu ma mai plang, trec printr-o perioada destul de incarcata si stresanta insa sper ca din iulie incolo sa ma pot ocupa mai mult de blog,care este saracutul cam neglijat in ultimul timp).

Sa nu ma mai plang si sa trecem la Tag! 🙂

Reguli:

1. Viziteaza si multumeste blogului care te-a nominalizat – ok

2. Copiaza si posteaza premiul pe blogul tau – ok

3. Raspunde intrebarilor dulci:

* Biscuiti sau tort?

Tort fara nici o indoiala.Nu pot face comparatie intre cele doua ! 🙂

cake 1

*Ciocolata sau vanilia?

Spre surprinderea multora dintre voi, nu ma omor cu ciocolata!Imi place in prajituri,torturi, mousse-uri dar atat! Nu exagerez ,dar cred ca daca as face o medie pe an cu cata  ciocolata consum eu, nu ar iesi o tableta  intreaga de ciocolata! Asa ca din cele doua, aleg vanilia…

cake 2

*Care este gustarea dulce preferata?

Ohhh, e greu aici! Imi plac dulciurile la nebunie(prajiturile) asa ca e foarte greu sa aleg! Prepar foarte multe prajituri, imi place sa experimentez  cu retete noi,sa le adaptez gusturilor familiei mele. Daca ar fi sa ma gandesc rapid doua deserturi imi vin in cap: Tiramisu ( al meu e senzatie,fara exagerare 🙂  ) si o prajitura pe care din pacate nu o pot gusta decat atunci cand mergem in Liban si o gasesc la un lant de restaurante americane. Se numeste Murbled Mud Pie si e cel mai bun desert pe care l-am mancat vreodata! O sa-l admirati intr-una din pozele de mai jos!

tiramisu

DSC00850

*Cand ai super pofta de dulciuri?

🙂 Tot timpul! Cateodata chiar visez ca manac dulciuri, si asta fara exagerare! Insa realizez ca nu le pot manca mereu caci altfel as lua proportii uriase si ma consolez cu desertul pe care il prepar in fiecare weekend( daca trece un sfarsit de saptamana fara dulce inseamna ori ca am fost bolnava si nu am putut face desertul ori am fost super ocupata).

Desertul este una dintre placerile mele(sau ale noastre) vinovate asa ca trebuie sa il fac constant!

cake 3

*Daca ai avea un nickname dulce, care ar fi acela?

🙂 Nu m-am gandit niciodata la asa ceva! Imi vin niste tampenii in minte, insa ca sa dau un raspuns cat de cat ok, am sa spun „cupcake”? 🙂 Sa nu ma intrebati de ce, insa a fost primul lucru normal la care m-am gandit! 🙂

Sper sa nu va fi facut prea mare pofta cu pozele acestea , eu deja salivez, insa ora la care eu scriu articolul acesta e prea tarzie pentru a degusta dulciuri, asa ca abia astept sa vina dimineata sa mananc o feliuta de tort! :))))

* Nominalizeaza alte bloguri:

Stiu ca circula cam de multisor acest Tag prin blogosfera si sunt in incurcatura, insa am sa nominalizez urmatoarele fete :

Dee

Lola

BeautifulM

Anne Marie

Si toate celelalte care nu au avut ocazia sa il faca pana acum! Fetelor pe care le-am nominalizat si au facut deja Tag-ul le voi ruga sa ma ierte ! 🙂

Si va invit si pe voi,cititoarele mele dragi sa imi povestiti despre dulciurile voastre preferate! 🙂

Astept comentariile voastre, si pana data viitoare…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Tag și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Tag time:Super Sweet Blogging Award

  1. Dee zice:

    Multumesc pentru nominalizare draga mea!
    Eu sunt disperata dupa dulciuri si da, si eu le visez. ;))
    Pupici

  2. Adelina zice:

    Foarte draguta si „dulce” postarea

  3. Alexantza zice:

    Ma bucur ca l-ai facut! :*
    Mi-e o pofta acum.. si n-am nimic dulce, dau fuga la tine! :))
    Te pup cu drag :*

  4. Iulia zice:

    Vanilie si pentru mine 🙂 Mai adaugam prajiturile facute in casa, eclerele si clatitele cu branza si stafide. Tort de inghetata 😛

  5. liv-love-life zice:

    Iubesc dulciurile….orice ;ciocolata,inghetata,prajituri facute in casa si gogosile bunicii.

  6. Ral Diaconescu zice:

    toata ciocolata sa vina la mineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 😀

Lasă un răspuns

