Vinerea imbulinata! Colab :)

Buna frumoaselor,

Ei, iata ce repede au trecut cele doua saptamani de la ultima colaborare!Asa ca va invit impreuna cu fetele mele dragi Alexantza si Dee sa ne urmariti tentativele noastre imbulinate 🙂

Eu una, spun cu modestie ca am inceput cat de cat sa ma pricep la manuirea dotting tool-ului(instrumentul de tortura). 🙂 E adevarat ca de cele mai multe ori imi lipseste inspiratia dar asta e deja alta poveste.

De aceasta data am incercat un fel de french realizat in  totalitate din buline… Si iata ce-a iesit:

DSC_0004

DSC_0003

DSC_0006

Sper sa va placa rezultatul final.Si da, ma chinui sa imi las unghiile sa creasca…Daca ati stii ce lupta se da in interiorul meu!!!Imi vine de cel putin trei ori pe zi sa pun mana pe unghiera si sa le tai 🙂

Va rog sa treceti si pe la fete sa vedeti si minunatiile realizate de ele!

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la Vinerea imbulinata! Colab :)

  1. Lola zice:

    Waw, sunt foarte frumoase unghiutele tale.

  2. Dee zice:

    Suuuuuperbe!
    Imi place tare mult imbulinarea ta. 🙂
    Pupici draga mea!

  3. Carla zice:

    Foarte buna ideea ta, chiar mi-ar placea sa incerc si eu o astfel de manichiura 🙂

  4. Beautifullm zice:

    Ce frumoasa e manichiura ta 😡

  5. Ptii ce dragute sunt 🙂

  6. Lore zice:

    Ce unghii frumoase si dragute:)

  7. Josephine zice:

    Foarte dragalase si finute, de efect bulinutele tale! :*

  8. Vanyna zice:

    French din buline!Foarte misto ideea :).Imi plac mult unghiutele tale,sa le porti sanatoasa.
    Kisses

  9. Alexantza zice:

    Imi plac mult, mult! Se vede ca prinzi indemnare, ti-au iesit superb, draga mea!
    Pupici

  10. liv-love-life zice:

    Chiar ma gandeam ca s-ar putea msa te plictisesti de buline,dar uite ca ai venit cu o idee noua,super.Abia astept sa vad ce mai inventezi.

  11. Ral Diaconescu zice:

    Dintre toate colaborarile…asta e cea mai frumoasa interpretare 😀
    Cel mai mult imi place 🙂

Lasă un răspuns

