Tag time: This or that?

thisorthattag

Buna frumoaselor,

Pentru ca in ultimul timp nu sunt suficient de activa pe blog  m-am gandit sa revin cu ceva light si anume cu un tag. Stiu ca acest tag a circulat in blogosfera acum doi ani iar acum e din nou ” celebru” insa mi-a placut si m-am decis sa-l fac si eu cat mai repede. Zic sa incepem, nu?  🙂

MAKE-UP

Blush sau bronzer– Fara nici o ezitare aleg blush-ul .Imi place la nebunie prospetimea tenului in momentul in care iti pui un strop de blush in obrajori.

Luciu de buze sau ruj-  Cu siguranta  aleg rujul pentru ca rezista mult mai mult decat luciul de buze.Iar in ultimul timp experimentez cu culori mai inchise( burgund,rosu)… 🙂

Eyeliner sau rimel -Rimel! Folosesc si eyeliner, normal, insa de cele mai multe ori din cauza comoditatii ( a se citi lenei) prefer rimelul.

Fond de ten sau corector -Fondul de ten. Nu concep sa ies din casa fara fond de ten sau in cel mai rau caz BB cream pe fata.

Farduri in culori neutre sau colorate – Ohhh, cred ca e cea mai grea intrebare din tot tag-ul. Un make-up artist nu poate alege… Si cele in culori neutre si cele colorate… 🙂

Farduri presate sau pulbere- Nu am nici o problema cu cele pulbere insa cele presate sunt mai usor de manevrat! 🙂

Pensule sau buretei– Pensule normal! De fiecare data cand imi iau o paleta de farduri primul lucru pe care il fac e sa arunc bureteii. Nici nu poti compara un machiaj realizat cu pensule si unul cu buretei!Nu le gasesc rostul,sincer.

NAILS

OPI sau China Glaze – Hm, nu detin oje Opi insa am avut manichiura facuta la diverse saloane cu ea. Imi place la nebunie China Glaze! Calitativ sunt cam la fel insa cea de la China Glaze mi se pare mai accesibila ca si pret.

Lungi sau scurte- Scurte! 🙂 Nu le suport pe cele lungi insa le admir la alte fete.

Acrilice sau naturale- Nu am avut niciodata din cele acrilice insa nu imi plac foarte mult asa ca merg pe varianta naturale.

In culori deschise sau inchise – Cam greu de ales, in general le aleg pe cele inchise insa imi plac si cele deschise.. 🙂

Cu sau fara model – In general cu model. In ultimul timp mai ales cu buline. 🙂

BODY

Parfum sau spray de corp -Parfum! Acum depinde si de parfum,binenteles .

Lotiune sau unt de corp  – In general untul de corp deoarece am pielea foarte uscata.Si daca miroase a fructe de padure sau cocos, me in heaven! 🙂

Gel de dus sau sapun – Gel de dus, fara nici o indoiala !pentru ca e mai parfumat, face mai multa spuma si isi pastreaza mirosul timp indelungat.

FASHION

Blugi sau colanti – Blugi. Colantii nu le vad sensul decat in sala de sport.Stiu ca sunt mult mai comazi si multe fete ii prefera dar eu nu sunt una dintre ele.

Maneca lunga sau scurta- 🙂 Depinde de anotimp normal. In ultimile zile maneca scurta! 🙂

Rochii sau fuste – Rochii binenteles. Imi plac la nebunie si sunt foarte incantata ca acum le pot purta.

Dungi sau carouri – Nu imi plac nici dungile nici carourile insa daca trebuie neaparat sa aleg atunci sa fie dungi.

Slapi sau sandale -Sandalele pentru ca sunt mai feminine, insa slapii sunt mult mai comozi…acum nu-mi dau seama daca se refera strict la slapi sau si papucei.Daca e vorba de slapii de plaja atunci din start aleg sandale.
Esarfe sau palarii – Esarfele, normal! Nu detin nici macar o palarie de plaja in garderoba! 🙂

Cercei cu capse sau lungi -Cei lungi! Ii ador.

HAIR

Ondulat sau drept – Pai, drept ( cu placa) pentru ca parul meu e natural ondulat.

Coc sau coada de cal -Coada de cal( cand lungimea parului imi permite). Nu stiu sa imi fac coc. 🙂

Agrafe de par sau clestisori – Depinde, daca sunt acasa folosesc clestisori.Tin parul mai bine decat agrafele ,iar daca sunt la lucru agrafe.

Fixativ sau gel de par – Hm, nici una nici alta. Folosesc fixativ doar atunci cand am parul mai mare si imi fac bucle.

Lung sau scurt -Si, si. Acum de exemplu sunt tunsa bob.Mai comod.

Deschis sau inchis la culoare – Blonde all the way! 🙂

Breton pe o parte sau pe toata fruntea -Pe o parte .Nu imi sta bine pe toata fruntea! 🙂

Prins sau desfacut – Depinde. Acum daca e scurt nu il pot prinde….

DIVERSE

Vremea insorita sau ploioasa -Soare!!!! No coments!

Ciocolata sau vanilie – Vanilia! Nu stiu daca am sa va dezamagesc insa nu prea sunt fan ciocolata(mananc destul de rar).In schim ador tot ce are vanilie.

Vara sau iarna -Iubesc caldura,marea, asa ca v-ati dat seama, nu? Insa iarna imi place doar pe perioada sarbatorilor.

Toamna sau primavara – Primavara for sure! Toamna imi da un sentiment deprimant …

Ei, acesta a fost Tag-ul. Imi invit domnisoarele din blogroll sa il faca iar pe voi, citioarele mele va rog sa raspundeti macar la cateva intrebari prin comentarii. 🙂

Nu uitati de concursul de pe facebook, mai aveti doua zile la dispozitie ca sa va puteti inscrie si pana data viitoare…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Tag și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Tag time: This or that?

  1. Ral Diaconescu zice:

    MAKE-UP

    Blush sau bronzer- blush. Bronzer-ul inca reprezinta o provocare pt mine sa il aplic
    Luciu de buze sau ruj- ruj. De la un timp rosu 😀
    Eyeliner sau rimel –rimel. Nu concep un machiaj fara rimel
    Fond de ten sau corector -Fondul de ten.
    Farduri in culori neutre sau colorate – pfff…grea decizie. Hm…offf….hmmmmmmmmmmm…nu pot!!! Nu ma pot hotari :))))
    Farduri presate sau pulbere- pulbere??!?!?! Nici vorba. Science fiction pentru mine
    Pensule sau buretei- Pensule all the way

    NAILS

    OPI sau China Glaze – OPI. Nu vreau sa mai cumpar alte oje vreodata in afara de opi….(zic eu acum…dar gasesc eu la coltul blocului vreun magazinas cu oje sperbe si ieftine si de nerefuzat)
    Lungi sau scurte- Ambele. Am oje pe care le folosesc cand am unghii lungi si oje pentru unghii scurte.
    Acrilice sau naturale- naturale. Forever and ever
    In culori deschise sau inchise – ambele
    Cu sau fara model – as vrea cu model (dar sunt antitalent)

    BODY

    Parfum sau spray de corp –Parfum
    Lotiune sau unt de corp – imi place untul de corp..dar de cele mai multe ori am unghiile lungi si ma descurc mai bine cu sticlutele de lotiune 😛
    Gel de dus sau sapun – Gel de dus! Nu suport sapunul pe pielea mea.

    FASHION

    Blugi sau colanti – Blugi.
    Maneca lunga sau scurta- scurta sau 3 sferturi.
    Rochii sau fuste – fuste. Am o inaltime care nu imi permite sa-mi iau orice rochita pe care o zaresc in vitrina. De cele mai multe ori o pot purta ca un maieu mai lung :))
    Dungi sau carouri – Dungi. Nu cred ca am vreun articol vestimentar in carouri.
    Slapi sau sandale –Sandaleleeeeeeeeeeeeeee. Slapi doar cand duc gunoiul :))))))
    Esarfe sau palarii – Esarfele! Nu suport sa am ceva pe cap. Nici macar la plaja. Acolo imi pun prosopul :)))
    Cercei cu capse sau lungi –lungi. Cat mai lungi.

    HAIR

    Ondulat sau drept – Drept! Clar. Iubesc parul drept.
    Coc sau coada de cal -Coada de cal. Nu am avut niciodata in viata mea coc.
    Agrafe de par sau clestisori – clestisori.
    Fixativ sau gel de par – Niciunul. Ceara….dar foarte rar. De fapt…nu prea suport produsele de genul.
    Lung sau scurt – Acum ma chinui sa il las sa creasca…dar a fost foarte bine vara trecuta cu parul scurt 😀
    Deschis sau inchis la culoare – Am incercat si blond…insa ma simt mai bine cu el inchis la culoare 🙂
    Breton pe o parte sau pe toata fruntea -Pe toata fruntea …my love :X
    Prins sau desfacut – Acasa prins. Nu stau cu parul desfacut in casa…mi-e lene sa il strang dupa jos :)))

    DIVERSE

    Vremea insorita sau ploioasa –Soare. Daca s-ar putea si noaptea sa fie soare..ar fi perfect :))
    Ciocolata sau vanilie – Ciocolata. In fiecare zi. Altfel nu functionez normal.
    Vara sau iarna –Vara. Daca s-ar putea in fiecare anotimp…ar fi perfect :)))
    Toamna sau primavara – Primavara…pentru flori 🙂

    Hai ca eu am raspuns la toate 😀
    puup

  2. Alexantza zice:

    Mananci rar ciocolata?! Eu as putea trai doar cu ciocolata! :))
    Pupici, scumpa mea!

  3. Dee zice:

    Si eu refer unghiutele naturale, sunt mai mandra de ele. ;))
    Ah si vanilia…o iubesc, dar eu iubesc toate dulciurile. 🙂
    Pupici draga mea.

    • Alexia zice:

      🙂 si eu iubesc aproape toate dulciurile!!! acum m-am gandit direct la cofetaria aceea din Sibiu…mama ce prajituri!!!
      pupici dulci draga mea!

Lasă un răspuns

