Papuceii de la Zorile Store

DSC_0022

Buna frumoaselor,

Asa cum stiti cu ceva timp in urma am acceptat din nou provocarea celor de la Zorile Store mai ales ca si anul trecut am fost foarte multumita de campania lor iar acum sper sa ma am si eu o sansa pentru a deveni ambasadorul lor ! 🙂 Am intrat in posesia incaltarilor acum trei zile iar mai jos gasiti parerea mea.

Din pacate sandalutele pe care eu pusesem ochii nu se mai aflau pe stoc si a trebuit sa-mi indrept atentia catre o pereche de papuci. Insa nu-mi pare rau deloc.Am stat putin ca pe ace pana am intrat in posesia lor deoarece au trecut multe zile pana sa fiu contacta de cei de la Zorile Store insa sunt sigura ca acest lucru se datoreaza faptului ca in campanie s-au inscris foarte multi bloggeri iar ei au fost cumva luati prin surprindere.Dar sa ne indreptam atentia catre papucei.

Papuceii pe care i-am ales sunt din colectia Grendha by Ivete Sangalo si sunt incredibil de confortabili.Binenteles ca ma duce cu gandul la plajele insorite cu nisip fin din Brazilia (fanclubul brazilian ma intelege cu siguranta). Priviti numai reclama oficiala si va veti da seama de ceea ce spun :)))

Descrierea oficiala:

Confortabil, elegant si foarte feminin acest model indreapta moda papucilor feminini intr-o directie fantastica. Noul look excelent este dat de cureaua eleganta asezata pe diagonala piciorului, careia i se adauga un plus de frumusete prin floarea aplicata lateral. Totul se combina intr-un mod armonios cu florile mici de pe talpa papucului.

DSC_0011

DSC_0019

Am ales marimea 37 si imi vin perfect. Bareta nu ma deranjeaza absolut deloc si imi place detaliul floral la nebunie.Imi pare rau ca vremea nu-mi permite inca sa-i pot testa la capacitatea lor maxima(i-am purtat doar prin casa) insa abia astept ca vara sa-si intre in drepturi.

Sunt sigura ca cel putin vara aceasta eu si papuceii Grandha vom face o pereche perfecta si ne vom intelege de minune 🙂

Tin sa multumesc inca o data celor de la Zorile Store si Blogawards pentru sansa de a participa la campania „Se cauta blogger ambasador Zorilestore”.

Ce spuneti, va plac papuceii mei?

Astept comentariile voastre si pana data viitoare…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în campanii testare, Colaborari și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Papuceii de la Zorile Store

  1. Lola zice:

    Waw, sunt frumosi foc! Sa ii porti sanatoasa!

  2. Dee zice:

    Sa ii porti cu placere draga mea, sunt foarte frumosi.
    Pupici.

  3. Alexantza zice:

    Sunt foarte draguti! 😀
    Sa-i porti cu placere!
    Te puuup!

  4. liv-love-life zice:

    Traiasca Brazilia,papucii astia imi fac pofta de vara

  5. Ral Diaconescu zice:

    foarte frumosi sunt 😀
    puup

Lasă un răspuns

