Vinerea imbulinata! :) Colab

Buna frumoaselor,

Iar este acea perioada a lunii! Impreuna cu surioarele mele Alexantza si Dee va delectam cu manichiurile noastre imbulinate.

De aceasta data am stat sa ma gandesc daca postez aceasta manichiura pentru ca nu sunt deloc multumita de ea.Pur si simplu mi-a lipsit inspiratia! Insa cum lenea a invins(ca doar nu eram nebuna sa sterg manichiura si sa o refac) mai jos aveti ” opera” mea de arta :)))

DSC_0008

DSC_0004

DSC_0007

Mai mult nu s-a putut! 🙂

Va rog sa treceti neaparat si pe la fete sa vedeti ce minunatii au facut ele in comparatie cu mine.

Astept comentariile voastre( va rog sa fiti ingaduitoare), nu uitati de giveaway-ul de pe Facebook si pana data viitoare…

Va puupa ,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Vinerea imbulinata! :) Colab

  1. Lola zice:

    Vad ca aveti o adevarata pasiune pentru buline! 😉
    Imi plac bulinutzele tale oricum.
    Puszi

  2. Dee zice:

    Hai ca sunt chiar simpatice. 😀
    Pupici draga mea.

  3. Ral Diaconescu zice:

    hai ca sunt dragute. cred ca s-ar fi vazut super super pe o alta baza.
    si te rog…nu iti mai kilari cuticulele :)))
    puup

  4. Alexantza zice:

    Dar arata chiar interesant, imi plac! 😀
    Si sa stii ca eu am fost nebuna.. Sambata am facut buline, nu am fost multumita, am sters si mi-am facut unghiile.. Apoi joi am incercat iar buline, au iesit dezastru, am sters si am facut ce ai vazut. :)) Deci da, unele din noi sunt nebune rau!
    Pupici :*

Lasă un răspuns

