Review: Oriflame volume buid mascara

DSC_0150

Buna frumoaselor,

Asa cum v-am aratat pe facebook,saptamana trecuta intr-o dimineata,m-am trezit cu un sms in care eram anuntata ca urma sa primesc o vizita de la o firma de curierat.Va dati seama nedumerirea mea mai ales ca nu-mi comandasem nimic?

Intr-un final ajunge si curierul si atunci am lamurit misterul.Cei de la Oriflame ne-au facut o surpriza frumoasa,atat mie cat si altor fete din blogosfera si ne-au trimis sa testam noua lor mascara Volume Build.

Ok…Abia am asteptat sa treaca cele cateva zile de testari ca sa va spun parerea mea despre aceasta mascara.

In primul rand mi-a placut foarte mult culoarea mov a  ambalajului. Este doar una din culorile mele preferate,nu ? 🙂

Formula acestei mascara m-a impresionat si sincera sa fiu e prima mascara pe care am folosit-o pana acum care chiar face ceea ce promite.In momentul in care aplici primul strat simti ca genele tale sunt chiar flexibile si poti aplica cu usurinta si 4 sau 5 straturi de mascara. De ce nu?

Mie personal doua straturi mi se par mai mult decat suficiente si nu tin mortis sa obtin efectul acela dramatic.

Cei de la Oriflame spun despre periuta ca face parte din categoria Mega brush. Eu nu o vad chiar asa ,ba chiar mi se pare o periuta normala de mascara. Intr-adevar are perii sintetici ceea ce este un plus, si este divizata in doua parti.Una pentru pentru obtinerea efectului de volum si cealalta pentru separare.Cam asa arata aplicat pe gene.Prima poza este fara mascara,iar deja la ultima dupa aplicarea a doua straturi mi se pare ca e cam exagerat.

DSC_0043 DSC_0056 DSC_0058

Per total ma declar incantata de aceasta mascara.Singurul minus pe care i l-as gasi este faptul ca nu se gaseste si in varianta waterproof.

Gasiti aceasta mascara in noul catalog Oriflame, in doua variante( negru si violet) la pretul de 14.99 lei.

Voi ati avut ocazia sa incercati noua mascara?Ce parere v-a lasat?

Astept comentariile voastre si pana data viitoare…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în campanii testare, Oriflame și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Review: Oriflame volume buid mascara

  1. Lola zice:

    Si eu sunt foarte multumita de el!

  2. Dee zice:

    E tare dragut, chiar si pentru genele mele liliputane. ;))
    Pupici draga mea.

  3. Alexantza zice:

    Si mie imi place mult de tot! 😀
    Aplic un strat, dar arata bine si in doua.
    Pupici :*

  4. Ral Diaconescu zice:

    Intr-un singur strat chiar se vede bine 🙂

Lasă un răspuns

