Vinerea imbulinata! :) Colab

Buna frumoaselor,

Dupa cum bine stiti, azi iar este acea perioada din luna cand impreuna cu „surioarele” mele Dee si Alexantza o comitem iar 🙂 Adica va bucuram privirea si ochisorii cu o manichiura imbulinata…

De aceasta data manichiura mea este albastra deoarece toata saptamana din cauza vremii am fost „in a blue mood”.

Ce-a iesit puteti vedea mai jos:

DSC_0219

DSC_0224

DSC_0223

DSC_0221

Ce parere aveti,va plac bulinele mele?

Nu uitati sa treceti si pe la fete sa vedeti ce manichiuri minunate au executat ! 🙂

PS: Acest post este programat. De fapt este pentru prima data cand fac asa ceva si sper sa se publice la ora 9 cand vor posta si fetele.Altfel, Am Imbulinat-o!!! 🙂

Astept comentariile voastre si pana data viitoare…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Vinerea imbulinata! :) Colab

  1. Dee zice:

    Vaiii, ce frumoase sunt! ❤ ❤
    Adorabile draga mea!
    Pupici

  2. Lore zice:

    foarte dragute bulinutele :*

  3. Alexantza zice:

    WoW, ce frumoooase sunt! Superbe, draga mea!
    Te pup!

  4. Ral Diaconescu zice:

    Si eu am fost „blue” saptamana asta. Nu mai pot…vreau primavara.
    Tu Macar Ti-ai inveselit unghiutele. Eu am rupt in 2 un mov :))))
    Puuup

  5. Iulia zice:

    Sunt tare dragute bulinele! Sa le porti cu placere!

  6. liv-love-life zice:

    Albastru,pe orice ar fi albastrul e minunat.vreau sa vad cate sezoane o sa aiba serialul de fiecare vineri cu buline

Lasă un răspuns

