Review blush MUA

DSC_0133

Buna frumoaselor,

Azi m-am gandit sa fac un mic review la  unul din blush-urile Mua pe care le-am achizitionat cu ocazia reducerii de 50 % .Este un produs extraordinar si tocmai de aceea am ales sa-l includ si in ultimul giveaway pe care l-am organizat .

Blush-ul pe care l-am ales este cel in nuanta peach(shade 4).Cei de la Mua stau mai prost la capitolul acesta,nu exista niste nume atragatoare pentru produse.

Consider ca am facut o super afacere,in sensul ca acest blush nu costa decat 1 lira iar calitatea este incontenstabila.Este foarte pigmentat,deloc prafos si ganditi-va ca veti primi 2.4 grame(nu stiu daca vi se pare mult sau putin, insa cu siguranta va va tine cel putin 6 luni).

Ce nu imi place foarte mult este ambalajul,insa la 1 lira nu stiu daca ar trebui sa ai mari pretentii. Capacul este foarte sensibil,nu prea se inchide bine iar inscriptia se ia aproape instantaneu de pe el( chiar puteti observa lucrul acesta in prima poza).

Mai jos aveti cateva swatch-uri la acest produs.

DSC_0144 DSC_0149

Voi l-ati incercat? Ce parere aveti despre el?

Astept comentariile voastre si pana data viitoare…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în MUA, Review și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Review blush MUA

  1. Lola zice:

    Inca nu l-am incercat!Dar daca imi „cade” in mana cu siguranta o sa o fac!
    pup

  2. Dee zice:

    Astazi mi-ai luat-o tu inainte.
    Pentru maine ma gandeam si eu la Blush-urile MUA. ;))
    E superb draga mea.
    Sa il folosesti cu drag.
    Pupici

  3. Continutul sa fie bun, el poate fi transferat intrun alt recipient gol. Imi place mult nuanta!

  4. nu l-am incercat dar arata foarte bine.. 😀
    pupici!

  5. Ral Diaconescu zice:

    Mie imi place foarte mult cum arata 🙂
    Seamana cu rose gold-ul de la sleek, insa nu este atat de sidefat 🙂
    cred ca asta e numai bun pentru machiajul de zi
    Puup.

    ps: sper sa ma mobilizez si eu la urmatoarea promotie MUA :)))

  6. Kitty zice:

    buna ce fel de metode de plata au cei de la mua?Merge sa se plateasca atunci cand vine coletul?

Lasă un răspuns

