Se cauta blogger ambasador ZorileStore

Buna frumoaselor,

Am tot vazut zilele acestea pe net noua campanie a celor de la Blogawards impreuna cu ZorileStore si pentru ca anul trecut am colaborat fara absolut nici o problema mi-am spus sa-mi incerc norocul si anul acesta.

Noua campanie cauta un blogger ambasador pentru ZorileStore.Adica noi ne vom alege un produs din campania Curatenia de primavara, vom face review-ul produsului iar la final ne vom duela pentru titlul de ambasador ZorileStore.

Cum am intrat pe site mi-au picat ochii pe aceasta pereche superba de sandalute.Se numesc Grendha si mi se par minunate!2_80466_21150_1362660981

Imi plac la nebunie mai ales ca par foarte comode! Iar cum vara sunt tot timpul pe fuga si petrec mult timp in picioare cred ca sandalutele acestea vor fi perfecte pentru mine!Doar caldura mai trebuie sa vina!

Ce parere aveti,va plac?Wish me luck! 🙂

Pana data viitoare,

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în campanii testare și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Se cauta blogger ambasador ZorileStore

  1. Lola zice:

    Iti tin pumnii!
    Puszi

  2. Dee zice:

    Sunt superbe.
    Abia astept sa le vad si latine. 😀
    Pupici

  3. Iulia zice:

    Sunt tare simpatice! Bafta multa! Pupici.

  4. Ral Diaconescu zice:

    Bafta scumpa :*

Lasă un răspuns

