Rochite,rochite….

Buna frumoaselor,

Tocmai ce am aflat de o oferta interesanta si mi-am spus ca trebuie sa o impartasesc cu voi.Pentru ca trebuie neaparat sa sfidam frigul si zapada care nu vor sa se lase duse, cei de la TinaR ne vin in ajutor cu niste minunatii de rochite numai bune pentru asa ceva.

Mai mult de atat, incepand de azi si pana duminica inclusiv, daca achizitionati trei rochite din  colectiile Charm sau Vitamin pe cea de-a treia rochita o veti primi gratuit.

Eu zic ca e o super oferta si am pus deja ochii pe cateva modele. Acum va fi mai greu sa aleg de aici …Decisiones,decisiones….

FI-722_33-czarny_mare FI-733_156-szafir_mediu

FIKA-model_M079-alb_mediu

FIKA-model_M081-fuchsia_mediu

FIKA-model_M083-negru_mediu FIKA-model_M083-portocaliu_mediu

FIKA-model_M101-albastru_mediu

FIKA-model_M065-rosu_mediu

Nu pot decat sa va urez spor la cumparaturi, eu cu siguranta o sa am! 🙂

Pana data viitoare…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în magazine on-line, Wishlist și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Rochite,rochite….

  1. Dee zice:

    Ce frumoase sunt!
    Cele albastre m-au cucerit. 🙂
    Pupici draga mea.

  2. Iulia zice:

    Sunt foarte frumoase. Ador rochita alba!

  3. Ral Diaconescu zice:

    Sunt foarte frumoase. Si cand ma uit la ele…parca imi e si mai frig :))))) offf..nu mai vine primavara asta odata :((
    puup

Lasă un răspuns

