Vinerea imbulinata! :) Colab

Buna frumoaselor,

Asa cum v-am obisnuit deja,impreuna cu „my sista’s” Alexantza si Dee o data la doua saptamani va delectam cu o manichiura imbulinata. 🙂

Stiti obsesia noastra pentru buline(cel putin noi suntem foarte mandre de obsesie) si incercam de fiecare data sa venim cu ceva nou si inedit!

De multe ori recunosc ca imi lipseste inspiratia insa pe ultima suta de metri ma loveste in moalele capului si reusesc sa fac manichiura. De aceasta data m-am inspirat din culorile unei orhidee superbe pe care am primit-o de 8 martie.Mie una imi place foarte mult ce a iesit.

Va las cu pozele ca sa va dati si voi cu parerea!

DSC_0002 DSC_0004

DSC_0006 DSC_0012

   DSC_0011

Ei, ce parere aveti? Va place manichiura mea? 🙂

Nu uitati sa treceti si pe la fete ca sa vedeti ce minunatii au facut si ele si pana data viitoare …

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Vinerea imbulinata! :) Colab

  1. Dee zice:

    Ce frumoase si vesele ti-au iesit!
    Imi plac tare mult. 😀
    Pupici

  2. Josephine zice:

    Imi plac mult, sunt atat de vesele! :*

  3. Ral Diaconescu zice:

    Vai ce poze frumoase 🙂
    Imi place manichiura muuult. Si eu ii cumpar lu mami in fiecare an de 8 martie cate o orhidee 🙂
    puup

  4. alexantza zice:

    Ti-au iesit absolut superbe!
    Combinatia de culori imi place foarte mult! 😀
    pupici, draga mea :*

  5. liv-love-life zice:

    Imi place obsesia ta,e una foarte placuta.
    La cat mai multe buline si cat mai multe orhidee….

Lasă un răspuns

