NOTD:Vinerea imbulinata :) Colab

Buna frumoaselor,

Asa cum v-am mai spus,impreuna cu fetele mele,Dee si Alexantza o sa incercam ca cel putin o data la 2 saptamani sa realizam pentru voi o manichiura cu bulinute.Trebuie neaparat ca manichiura sa contina cel putin o bulina caci altfel nu s-ar mai numi asa, nu ?

Eu,una sunt foarte mandra de mine caci fata de data trecuta am inceput sa capat ceva dexteritate in manuirea aparatului de tortura aka dotting tool si chiar sunt mandra de ce a iesit chiar daca stiu ca unghiutele mele nu sunt perfecte. Tin sa mentionez ca mi-am lasat special unghiile sa creasca pentru aceasta manichiura si pentru mine care nu sunt obisnuita cu unghiile mari saptamana aceasta a fost un adevarat chin. Ei, dar ce face omul de dragul artei, nu? 🙂

Pentru aceasta manichiura m-am inspirat de la o poza de pe net.

Aceasta este poza originala:

download

Iar mai jos veti gasi interpretarea mea: 🙂

DSC_0127

Copy of DSC_0129 DSC_0133

Stiu ca nu sunt perfecte mai ales ca nu am asteptat suficient ca oja sa se usuce inainte de a aplica topcoat-ul si mi s-au stricat cateva bulinute dar per total mie imi plac.Voua???

Trebuie sa admirati calitatea pozelor.Am aparat nou! Me sooo happy! 🙂

Ce spuneti, va place manichiura mea?

Astept comentariile voastre,nu uitati sa va inscrieti la giveaway daca inca nu ati facut-o si…pentru ca azi este 8 martie vreau sa va spun „La multi ani!” sa va bucurati de feminitatea voastra si nu uitati ca sunteti /suntem niste minuni!

images

Pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la NOTD:Vinerea imbulinata :) Colab

  1. Dee zice:

    Suuuperbe!
    Imi place tare mult cum ti-au iesit. 🙂
    Pupici

  2. Alexantza zice:

    Foarte, foarte frumos le-ai facut! Imi plac mult de tot!
    La multi ani! :*
    Pupici

  3. Ral Diaconescu zice:

    chiar voiam sa zic de poze. wow…superbe 🙂
    si manichiura e fff draguta 🙂

  4. liv-love-life zice:

    Felicitari pentru buline,arata tare bine,ai devenit experta.

Lasă un răspuns

