NOTD:Vinerea imbulinata :) Colaborare

Buna frumoaselor,

Impreuna cu „my sisters” Alexantza si Dee ne-am gandit sa inauguram o noua rubrica din categoria colaborarilor noastre si cel putin o data la doua saptamani sa va bucuram cu o manichiura” imbulinata”.

Tin sa mentionez ca pentru mine e prima data cand realizez o astfel de manichiura si tocmai de aceea nu a iesit perfect.Nu am stiut cum sa manevrez dotting tool-ul aka „instrumentul de tortura” pentru ca nu m-am documentat inainte :)))

Insa cu siguranta urmatoarea manichiura din aceeasi tema o sa iasa muult mai bine!

Mai jos veti vedea „opera” mea in toata splendoarea… 🙂 Va rog sa ignorati urmele de oja de pe cuticule.DSCF3089

DSCF3092

Pentru aceasta manichiura am folosit ojele Farmasi(cea inchisa la culoare) si oja China Glaze nuanta Rich & famous.

Ce parere aveti? Va rog sa fiti indulgente 🙂

Nu uitati sa treceti si pe la fete sa vedeti si operele lor si pana data viitoare…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la NOTD:Vinerea imbulinata :) Colaborare

  1. Dee zice:

    Ti-a iesit suuuper. Imi place mult.
    Prima mea incercare a fost un maaaare dezastru. :))
    Pupici

  2. Ral Diaconescu zice:

    aaaaaaaaaaaa….i’m so doing this :X:X:X:X

  3. alexantza zice:

    Mie imi place tare mult ce ti-a iesit! Si combinatia e divina, ai niste unghiute sweet&cute!
    Pupici :*

  4. Anca zice:

    Au iesit foarte dragute:) sunt simpatice

  5. liv-love-life zice:

    BULINEEEE…..ce bine ti-a iesit,eu nu sunt in stare sa fac asa ceva.
    Unde vezi tu defecte si greseli?ti-au iesit chiar super

Lasă un răspuns

