Shopping time: MUA :)

Buna frumoaselor,

Pentru ca nu am avut timp la dispozitie zilele acestea m-am hotarat sa va arat produsele MUA achizitionate cu ocazia reducerilor de 50%.

Impreuna cu Alexantza si cu Dee (my sisters 🙂 ))) am facut o comanda frumusica(a se citi maricica) pe care am asteptat-o cu sufletul la gura timp de aproape 2 saptamani. Intr-un final a ajuns si comanda la noi…

Mai jos veti vedea cateva dintre produsele pe care mi le-am comandat.

DSCF3276

Deci intr-o ordine aleatorie vi le voi arata mai indeaproape 🙂

DSCF3277                                          *paleta 24 Immaculate Colection( o ador,fooarte pigmentata)

DSCF3279

                                           * Paleta Undressed ( super!!!!)

DSCF3280

* Mascara Extrem curl varianta black-brown(nu am incercat-o inca, sa vad cum e)

DSCF3281

 *primul blush este Cream blusher nuanta Blossom (cam fada,trebuie sa insisti mult sa poti vedea o urma de culoare,iar al doilea blush este varianta nr 4(nu au avut deloc imaginatie cand si-au denumit produsele) insa spre deosebire de primul este foarte pigmentat si a fost dragoste la prima utilizare 🙂 .

DSCF3284

 *creioane de buze(m-am gandit sa mi le iau pe toate,sa scap de-o grija 🙂  )

Cam acestea sunt produsele…Suntem foarte mandre ca am reusit sa profitam de aceasta reducere si ca am platit o nimica toata pe atatea produse.Totusi ma gandesc ca ar trebui sa ne oprim din cumparaturi,cel putin pentru o perioada. 🙂

 Acum insa vreau sa va rog sa fiti pe faza in aceasta saptamana pentru ca voi organiza un mic giveaway cu cateva produse MUA pe care le-am luat si pentru voi si nu apar in aceasta  postare. Despre ce credeti ca e vorba? 🙂

In alta ordine de idei, fiti pe faza si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în MUA, shopping și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Shopping time: MUA :)

  1. Ral Diaconescu zice:

    eu nu m-am mobilizat deloc pentru comanda MUA cu reducere 50% :)))
    Am un blush si un bronzer de la MUA. Blushul imi place foarte mult…insa taaaaaaaare mult as fi vrut sa incerc si eu un ruj de la ei 🙂
    immaculate Colection este super. abia astept sa o pui la treaba si sa ne arati si noua 😀
    puup

  2. Dee zice:

    Ce minunatii ai tu acolo…;))
    Imi pare atat de rau ca nu am achizitionat si cateva creioane…De ce???? De ce nu m-ai impins catre ele??? :)))
    Sa le folosesti cu placere draga mea.
    Pupici

    • Alexia zice:

      offf,pai nu stii de cate ori v-ati razgandit voi pana am pus comanda finala?Nu pot sa ma impun chiar in halul asta :))))lasa,data viitoare facem prapad 🙂
      pup si eu draga mea!

  3. alexantza zice:

    Sa te bucuri de toate, draga mea! 😀
    Pupici

  4. carmen zice:

    paleta mare parca e plina de bomboane, eu nu prea ma machiez dar pe aia as testa-o, fiecare culoare in parte 🙂

  5. liv-love-life zice:

    Ce imi place de tine.Mereu ne arati bunatatile pe care le cumperi(desi sunt la reduceri si nu dai prea multi bani)si apoi spui ca o sa te opresti din cheltuit.Cum?Esti femeie,nu poti sa te opresti pentru ca va veni o alta reducere,oferta etc cu produse si mai colorate si mai apetisante.
    Deci nu te opri sa avem si noi de unde sa ne inspiram.
    Succes in continuare.

  6. Alesia zice:

    de unde comandati produse mua?

    • Alexia zice:

      Direct de la ei de pe site.Cauta produse Mua pe google si te va directiona direct la ei pe pagina oficiala.Se plateste prin paypall.Sper ca te-am putut ajuta.:)
      Pupici.

Lasă un răspuns

