Just playing with colours :)

Buna frumoaselor,

V-am promis saptamana trecuta ca am sa va arat machiajul la care postasem un preview…

Nu e cine stie ce,pur si simplu m-am jucat cu niste culori in timp ce exersam pe mine o tehnica noua(asa-mi trebuie daca nu am model la dipozitie 24/24 🙂 ). Nu mai trebuie sa va spun ca in realitate arata altfel, insa daca nu detin inca un aparat profi asta e…

Mai jos puteti vedea „opera”.

DSCF3162

DSCF3165

DSCF3148 Copy of DSCF3148

DSCF3137

As fi vrut sa fac si un machiaj pentru sfantul Valentin insa nu stiu ce se intampla in ultimele zile ca nu-mi mai pot gestiona timpul cum trebuie. Sper sa rezolv cat mai curand aceasta problema pentru ca deja ma scoate din minti.

Sper sa ma intelegeti si sa ramaneti alaturi de mine chiar daca postarile mele sunt mai rare! 🙂

Pana data viitoare…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în LOTD, makeup și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Just playing with colours :)

  1. miha.ela zice:

    Movul si rozul te prind de minune, imi place machiajul, codita aia il face tare special 🙂

  2. Dee zice:

    Ce frumos ti-a iesit.
    M-ai inspirat. O sa incerc si eu o combinatie asemanatoare. 🙂
    Pupici

  3. Ral Diaconescu zice:

    prima poza este pur si simplu adorabila :X
    foaaaaaaaaaaaarte tare codita 😀
    puup

Lasă un răspuns

