In asteptarea Sfantului Valentin :)

images

Buna frumoaselor,

Avand in vedere ca mai avem fix o saptamana pana la sfantul Valentim mi-am spus de ce sa nu vorbim putin pe aceasta tema?  🙂

Sincer vorbind eu nu cred ca trebuie sa ai o zi anume pe an in care sa-ti arati dragostea fata de partener si deja m-am saturat de faptul suntem asaltate de inimioare/ursuleti/lenjerie rosie, in marile magazine.Nu ma intelegeti gresit, sunt o romantica incurabila si plang din orice prostie insa cateodata mi se pare ca unele lucruri sunt fortate…

Deci, ce sa fie? Sfantul Valentin sau Dragobetele? Ambele sunt sarbatorite in luna februarie si trebuie sa ne pregatim de pe acum pentru una dintre ele.

Intrebarea e cum ne pregatim? Ne gandim ca El ne va invita la un restaurant cochet si ne dam peste cap sa aratam bine( rochie noua,coafura si manichiura proaspete, ruj rosu).

Eu una, dupa ce acum doi ani am avut o seara ratata ,mister/hubby  s-a chinuit sa faca rezervare la un restaurant care noua ne place enorm si cand am ajuns  si am vazut cat de aglomerat este, ca na, trebuie sa-ti scoti iubita/sotia/amanta la restaurant de Sfantul Valentin , si am asteptat doua ore sa ne ajunga portiile cu mancare la masa, mi-am spus ca nu mai calc in viata mea intr-un restaurant de Sfantul Valentin.

Asadar, faza cu restaurantul s-ar putea sa nu fie cum ne-am astepta si dupa ce ne-am chinuit o gramada, riscam sa fim dezamagite.

Insa putem organiza acasa o seara romantica si credeti-ma pe cuvant ca va fi muuult mai bine !

Nu va dati peste cap sa-l impresionati decat daca sunteti la inceputul relatiei. 🙂 Din punctul meu de vedere o seara romantica ar trebui sa inceapa cu o cina usoara urmata de un desert care trebuie neaparat sa contina ciocolata, lumina difuza (eventual aprindeti cateva lumanari parfumate,insa aveti grija sa nu dati foc la casa), muzica in surdina si o sticla buna de vin sau sampanie. Iar daca aveti in dotare si niste desuuri mai speciale atunci veti avea o seara cu adevarat speciala! :)))

Mai jos am selectat pentru voi cateva articole care sper sa va inspire pentru a pune la punct seara voastra romantica 🙂

Hervé Léger bright hot-pink stretch bandage dress rochie neagrarochie-peplum~-culoarea-rosie__azz63556_extra

rosu 2 rosu

ruj rosu 2 ruj rosu

romantic dinner 2 lumanari rosii

cake

corset 2 corset4 corset 3

Ah, si nu uitati: nu va trebuie o zi speciala ca sa-i aratati celui de langa voi cat de mult il iubiti! o puteti face mereu(asta daca doar merita).  🙂

Voi ce planuri aveti pentru sf. Valentin?

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Sfaturi utile și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la In asteptarea Sfantului Valentin :)

  1. Dee zice:

    Ce bine arata toate. 🙂
    Le-as purta, cu exceptia celor de pe ultimul rand, nu ma intreba de ce.:)))Nu stiu. 🙂
    Nu am planificat nimic …inca.:)
    Pupici draga mea!

  2. beautifullm zice:

    Rujul rosu este un must have de Valentine’s Day! Mie imi place mult aceasta sarbatoare, e un motiv in plus de a arata celui drag cat de mult il iubesti 🙂 . pup

  3. liv-love-life zice:

    Ar fi frumos sa primim dovezi de dragoste sau macar niste cuvinte frumoase din cand in cand,dar cum pe lumea asta eista cate o zi speciala de aniversare a unor lucruri mai putin interesante sau folositoare,poate ca e bine-venita o zi a dragostei.Ce nu fac unii tot anul,macar sa faca intr-o zi.
    Sa ii vedem pe ei cum se deescurca,deoarece noi ii iubim in fiecare zi,nu?….

  4. Ral Diaconescu zice:

    omg cum e rujul ala la de peggy sage :X:X:X
    eu de sf valentin o sa petrec in club cu prietena mea de la munca :))) asta dupa ce ma petrec cu hubby 😀

  5. carmen zice:

    in cazul meu 14 feb e ziua iubitului de nastere, cum el nu era aproape, eu am stat pe acasa la un film, am recuperat la sf de saptamana cand el a aparut, fara ca eu sa am cea mai mica banuiala si am sarbatorit printr-un film si o portie nesanatoasa de aripioare picante, sunt preferatele lui si in Italia unde sta el mai mult, KFC nu exista, asa ca si-a incarcat papilele gustative venind acasa.

    • Alexia zice:

      ohhh,ce frumos!!!Dupa cum am mai spus: nu-ti trebuie o zi speciala ca sa sarbatoresti iubirea,orice zi e potrivita!ma bucur ca ai sarbatorit chiar daca cu putina intarziere.aveam un timp cand imi placeau si mie aripioarele insa am observat ca dezvolt o intoleranta la pui si oua…:)
      pupici!

Lasă un răspuns

