Mic Haul :)

Buna frumoaselor,

Iar nu am mai apucat sa mai postez mai nimic.Imi e atat de ciuda ca imi propun sa postez cel putin de 3 ori pe saptamana insa de cele mai multe ori socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ…

Azi m-am gandit sa va arat cateva dintre cadourile si lucrusoarele pe care mi le-am achizitionat luna trecuta si nu am apucat sa vi le arat.

In primul rand vreau sa va arat cadoul de la prietena mea cea mai buna ,care de cele mai multe ori imi alimenteaza setea de a testa produse minunate.

DSCF3116 Priviti numai ce minunatie de cutie !!!! La cat de frumos arata nu ma suparam daca era goala… 🙂 Insa in interiorul ei am gasit urmatoarele:

DSCF3118

  •  Doua geluri de dus care miros extraordinar(mai ales cel cu iaurt si ciocolata-OMG-) ,un tratament pentru cuticule care si el la randul lui miroase dumnezeieste a trandafiri, si o lumanare handmade.M-a impresionat foarte mult lumanarea mai ales ca este facuta in cadrul unei asociatii de o persoana cu dizabilitati.Am vazut ca asociatia respectiva au si un site asa ca daca sunteti curioase si doriti sa dati o mana de ajutor puteti intra pe http://www.ateliere-protejate.org/ .

In Decembrie m-a tentat foarte mult fondul de ten HD de la NYX si mi-am spus ca daca tot iau fondul de ten sa profit si sa-mi iau si un ruj. Nuanta rujului e Narcissus :))) 

DSCF3121Tot luna trecuta cei de la Oriflame au fost extremi de draguti si mi-au trimis spre testare noul parfum Pretty Swan. Miroase EXTRAORDINAR!!!! Initial m-am cam speriat pentru ca mi se parea cam dulce pentru gustul meu insa din momentul in care l-am folosit prima data nu mi-a mai venit sa ma despart de el.Si sticluta mi se pare delicata,exact pe gustul meu. 🙂

DSCF3129Pentru ca mi se termina BB cream-ul de la Garnier m-am gandit sa o incerc pe cea de la Nivea. Este in teste dar ma declar multumita!DSCF3125

Iar pentru ca nu puteam sa-mi ingnor unghiutele in decembrie mi-am luat de la  standul Essence/ Time for romance.Doamne cum arata pe unghii!!! Insa se curata al naibii de greu…Mi-am mai luat un dotting tool(m-am cam chinuit cu el, o sa vedeti soon si un NOTD) si mi-am zis ca de mult nu mi-am mai luat o oja Colorama intr-o nuanta nude.Atat de nude este, ca trebuie sa dau trei straturi pe unghie sa se vada ceva :(((

DSCF3123

 

 Later edit:Cam acestea au fost achizitiile mele!!!! Ah si sa nu uit ca astept o comanda maricica de la MUA si daca sunteti cuminti poate am si pentru voi ceva :)))

Voi ce ati „vanat” zilele astea?

Pana data viitoare…

Va puupa,

Alexia

 

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Essence, Haul, Oriflame, Parfumuri și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Mic Haul :)

  1. Adyna_Radu zice:

    sa le folosesti cu placere.Super cutiutza

  2. Dee zice:

    Cate bunatati.. . Yumm, yumm, yumm.
    Time for romance esre marea mea dragoste. As purt-o non stop.:)
    Sa le folosesti cu drag pe toate. 🙂
    Pupici

  3. M and M zice:

    Astept un review pentru fondul de ten de la Nyx. Ma tenteaza rau.

    Sa le folosesti sanatoasa:*

  4. Sirbu Miruna zice:

    astept review la rujul de la Nyx si fondul de ten 😀

  5. allesandra zice:

    Sa le folosesti cu drag !:)

  6. Ral Diaconescu zice:

    hm…ai uitat „pana data viitoare, va pupa Alexia” >:P
    time for romance este extraordinara. merge in atatea combinatii….
    eu o dau jos cu metoda staniolului. dau drumul la un film…si stau cumintica pana isi face efectul 🙂

    pana data viitoare
    te pupa Ral :*

    • Alexia zice:

      Sincera sa fiu,nu stiu ce s-a intamplat de nu a vrut sa se salveze…am Editat acum :)))merci mult ,altfel nici nu-mi dadeam seama :)))si eu tot metoda staniolului o folosesc :*
      sa ne pupam,pana data viitoare! 🙂

  7. Anca zice:

    Sa te bucurie de ele:) si intr-adevar cutia e foarte draguta
    Si eu azi am cumparat BB cream de la Nivea abia astept sa vad ce iese, intre cea de la Garnier si cea de la Nivea de care esti mai multumita? pentru ca azi am avut de ales intre cele doua si am luat-o pe cea de la Nivea

    • Alexia zice:

      Multumesc frumos!!! Sincera sa fiu, sunt mai multumita de cea de la Nivea…Astept sa vad cum se comporta pe parcurs,,,am folosit-o doar de cateva ori…Am sa-i fac un review in viitor si am sa relatez si plusurile si minusurile.
      te pup 🙂

  8. caut si eu de ceva timp time for romance dar in Constanta nu am gasit aceasta nuanta la Essence..
    standul pe care l-am vizitat era destul de saracacios aprovizionat..
    in schimb mi-am luat o oja draguta de la Alix Avien.. nu am incercat-o inca dar o sa fac un NOTD cu ea atunci cand o voi folosi
    pupici!

    • Alexia zice:

      Da..stiu si la noi in Timisoara trebuie sa ai mareee noroc sa gasesti ceea ce cauti la standurile Essence.Hm…m-ai facut curioasa in legatura cu oja Alix Avien…Nu detin nici una ….:(
      te pup,draga mea!

  9. alexantza zice:

    Cutiuta e superba!
    Sa le folosesti cu placere pe toate! :*

  10. liv-love-life zice:

    Sunt curioasa cum ti se pare BB-ul de la Nivea,in comparatie cu cel de la Garnier(adica)
    Iar parfumul de la oriflame trebuie sa-l incerc si eu.
    succes cu postarile…pupici….

Lasă un răspuns

