Best of 2012!!!

Buna frumoaselor,

M-am lasat si eu purtata de val si am luat exemplul altor colege bloggerite si m-am gandit sa fac un mic top cu produse atat de ingrijire cat si de make-up pe care le-am folosit cu placere in 2012.

In ordine aleatorie iata care au fost preferatele mele:

DSCF2557

  • Paleta Sleek Au naturel si creionul Nyx Jumbo Milk.
  • DSCF3413Produsele Ivatherm (le ador…) .
  • DSCF3387Produsele Mua (in special rujurile) .
  • DSCF2466Apropo de buze, nu puteau sa lipseasca din lista Pout Paint-urile Sleek.
  • DSC01070In aceeasi categorie includ si Revlon Lip butter-ul 🙂DSCF2919
  • Inca mai am putin din Keratina lichida de la Anian cu care m-am inteles de minune.

Summer in Bangkok manichiura mov Essence Absolutley blue

maybelline electric blue 2 Flormar magnetic DSCF3306

DSCF3531 DSCF3407

O parte din manichiurile purtate in 2012.DSCF3419

  • Color Tatto-urile de la Maybelline…
  • DSCF2783Mastile de fata Montagne Jeunesse.
  • DSCF3119Crema de corp de la Anian cu rodie si goji.
  • DSCF3125BB Cream-ul de la Garnier. Am fost foarte multumita de aceasta crema….Cred ca anul trecut in momentul in care s-a lansat pe piata BB. Cream-ul de la Garnier a inceput isteria beauty balm-urilor.
  • DSC01151Gel spumant antimicrobian Gerovital. Unul dintre cele mai bune produse romanesti existente pe piata (dupa parerea mea).

Cam acestea ar fi produsele mele preferate in 2012.Insa cum am inceput un an nou,sunt curioasa la sfarsitul lui 2013 cand vom face „retrospectiva” care vor fi cele mai bune produse.

Voi ce ati descoperit cu placere in 2012?

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Best of..., Favoritele lunii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Best of 2012!!!

  1. Dee zice:

    Cate minunatii. ❤
    Gelul spumant Gerovital e pe lista, trebuie cumparat asap. ;))
    Sa le olosesti cu drag in continuare.
    Pupici draga mea!

  2. Miu Miu zice:

    Foarte frumoase ojele 🙂

  3. alexantza zice:

    Numai bunatati! ❤
    Am avut si eu gelul, dar nu m-a cucerit.
    De abia astept sa intru in posesia rujurilor MUA, cu cat ma uit mai mult la ele, cu atat n-am rabdare! :))
    Pupici :*

  4. Ral Diaconescu zice:

    Doamne, tin minte ca dupa ce am vazut la tine summer in bangcok m-am dus de urgenta in sephora sa o iau. Si eu foarte vesela le ceream fetelor de acolo nuanta asta si ele imi spuneau ca nu au asa ceva :))) ca la ele ojele nu au nume. au doar numere. :))))) am crezut ca mor de nervi si m-am apucat sa imi caut singura oja. Am gasit-o, le-am aratat ca are nume…si ele cu o fata mirata ” vaaaaaiii..nu stiam asa ceva” :))) imi venea sa zic : „dar tu pe ce iti iei salariu?! sa-mi bagi pe gat ce vrei tu?! ” :))) in fine…este superba nuanta si este una din ojele mele preferate :X

  5. liv-love-life zice:

    Votez pentru produsele Ivatherm si Gerovital plant.Le folosesc si eu si sunt minunate.

Lasă un răspuns

