Review: Gel dus Yves Rocher Citron Vanille

Buna frumoaselor,

M-am gandit sa va vorbesc putin astazi despre noua mea dragoste in materie de geluri de dus.

Cred ca in ultimul timp am inceput sa dezvolt o obsesie pentru geluri de dus,mai ales pentru cele care miros in ton cu anotimpul de afara.Dupa dezamagirea de data trecuta cu gelul de dus de la Balea(care nu-si mentinea mirosul pe piele) eram curioasa sa incerc un gel de dus care sa miroasa a citrice.Si asa am dat peste cel de la Yves Rocher care miroase divin!!!

DSCF3076 Nu m-am gandit sa fac poza in momentul in care l-am achizitionat si se vede ca deja am consumat un sfert din el.

Producatorii spun ca este formulat pe baza de glicerina 100% vegetala si apa de albastrele, si imbogatit cu uleiuri esentiale de lamaie,portocala si binenteles vanilie.

Important pentru mine in primul rand la un gel de dus este mirosul si puterea de curatare.Combinatia celor doua arome,vanilie si lamaie este extraordinara si cel mai important,parfumul gelului de dus se mentine ore bune.

Ce nu imi place foarte mult este textura sa,este cam apoasa si faptul ca nu face foarte multa spuma cu toate ca in descriere se specifica ca este gel spumant.

In magazinul Yves Rocher am vazut ca aveau si o crema de corp din aceeasi gama cu sclipici. Sunt curioasa daca miroase la fel 🙂

Cred ca acest gel de dus impreuna cu lotiunea de corp ar fi un cadou perfect pentru prietenele,mamele voastre sau de ce nu pentru voi. 

Ca sa concluzionez, imi place la nebunie aroma de vanilie/citrice si va anunt ca mi s-a pus pata si pe gelul de dus din gama Sweet Lemon de la The body shop pe care trebuie neaparat sa-l achizitionez.

Voi l-ati incercat pe cel de la Yves Rocher?Ce parere v-a facut?Il putei gasi in magazinele Yves Rocher sau il puteti gasi aici .

Ei, pana data viitoare aveti grija de voi si….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Review și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Review: Gel dus Yves Rocher Citron Vanille

  1. Alexantza zice:

    hmmm e tare tentant, suna bine ce spui tu despre el. 😀
    O sa-l am invedere cand voi da comanda..daca ajung sa dau ca tot vreau si tot degeaba. :))
    Pupici!

  2. Dee zice:

    Ahhh…geluri de dus…yummm.
    Eu am balsamul de buze din aceeasi gama, deci sunt sigura ca este delicios. 🙂
    Sa il folosesti cu drag in continuare.
    Pupici

  3. Ral Diaconescu zice:

    nuuuuu!!!! am atatea geluri incepute care trebuiesc terminate!!!!!!! nu ma mai tenta cu altul :(((

  4. liv-love-life zice:

    Ador gelurile de dus in 1000 de arome si le folosesc non-stop.
    Parca un dus aromat sau o baie cu spuma iti face ziua mai frumoasa…

  5. Diana zice:

    Eu raman fana gelurilor tresori d’oriente ..mai ales celui rosu ..miros divin si persista 8->

  6. Mihaela zice:

    Vand gel de dus YVES ROCHER Madagascar Orchid 5 RON / BUC 0722213146

Lasă un răspuns

