La multi Ani!!!! :))))

2013

Buna frumoaselor,

In sfarsit am revenit si eu din „vacanta” mea,am avut ocazia sa ma odihnesc si sa ma bucur mai mult de familie si de prieteni dragi!

A mai trecut un an! Am lasat in urma 2012,un an destul de complicat insa interesant si provocator in acelasi timp.

Simt ca si acest an va fi unul plin de provocari, unele le stiu de pe acum insa vi le voi dezvalui la momentul potrivit, si sper sa fie un an bun.

Acelasi lucru il doresc si pentru voi: Sa aveti parte de sanatate,fericire si sper ca toate dorintele voastre sa se concretizeze cat mai curand!

Ah, doresc sa va spun ca acum doua zile s-a  implinit un an de cand am scris cu mainile tremurand de emotie primul articol care aparea pe blog.Vreau sa va MULTUMESC din suflet tuturor celor care ati avut rabdare sa ma cititi,celor care m-au inteles si m-au acceptat cu bune si cu rele.Va multumesc ca imi sunteti alaturi.Am descoperit si am legat noi prietenii de care sunt tare mandra!

1 an

Sper doar sa ramaneti in continuare alaturi de mine si sa descoperiti surprizele pe care le voi pregati pentru voi!

Va multumesc pentru urarile voastre si vreau sa va asigur ca citesc cu placere fiecare mesaj de-al vostru  si astept in continuare sugestiile voastre aici pe blog sau pe adresa mea de mail.

Si chiar daca e cam tarziu vreau sa urez celor care poarta numele Sfantului Ioan, La multi ani,fericire si multa sanatate!

sf ion 1

Pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Urari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la La multi Ani!!!! :))))

  1. Dee zice:

    La multi ani la dublu draga mea!
    Sa ai parte de un an excelent si cu multe postari. 🙂
    Pupici.

  2. Ral Diaconescu zice:

    haha..eu am fost prima care si-a adus aminte :D:D:D
    la multi ani draga mea :*

  3. Alexantza zice:

    La muuulti ani!!! :*
    Sa ai un an in care sa ti se indeplineasca toate dorintele!

  4. liv-love-life zice:

    La inceputul lunii Ianuarie 2012 ai facut o lista cu dorintele tale pentru anul care a trecut,mai tii minte ce ai scris pe blog?Ce s-a indeplinit,ce e in curs de indeplinire?

Lasă un răspuns

