Provocarea lunii:Povestile copilariei

Fata_babei_si_fata_mosneagului_Carte_de_colorat

Buna frumoaselor,

Uite ca usor,usor am ajuns si in luna Decembrie…Intram in lumea aceea feerica a sarbatorilor,perioada cand ar trebui sa  fim mai buni cu noi insine si cu cei din jurul nostru…

Si cum azi e 1 Decembrie ziua noastra nationala impreuna cu doua fete minunate, Dee si AlexantzA ne-am gandit sa reinviem farmecul copilariei noastre si sa fiecare sa vina cu intrerpretarea ei asupra unui basm indragit romanesc si anume „Fata babei si fata mosului”.Iar cum noi vrem sa ramanem copii „forever” o sa va bucuram cu propria noastra viziune a unei povesti in fiecare luna.

Inca de la inceput tin sa va marturisesc ca a fost o adevarata provocare  acest basm,deoarece nu stiam ce anume sa postez…Insa la un moment dat m-am luminat…Cum in poveste sunt doua fete (una buna si alta rea) m-am gandit sa ma pun putin in pielea personajului principal… 🙂 Tot timpul am fost fata buna 🙂

Si rememorand povestea mi-am dat seama ca la un moment dat fata cea buna a mosului (un fel de Wonder Woman a zilelor noastre) ajunge la Sfanta Duminica si aceasta o pune printre altele, sa-i gateasca niste bucate gustoase.

Asa ca azi m-am gandit sa va „dezvalui” o reteta rapida de prajitura cu mere.Este foarte gustoasa si nici nu te pierzi printre multitudinea de ingrediente…

DSCF3004 DSCF3006

Ca sa va iasa asa „minunatie”de prajitura veti avea nevoie de :1 kg.mere spalate,curatate si date prin razatoare, 3 oua, 1 pachet unt sau margarina tinut la temperatura camerei,300 ml lapte caldut,250 g.zahar,1 plic zahar vanilat,1 praf de copt,1 varf lingurita sare si faina cat cuprinde(aluatul trebuie sa poata fi turnat in tava de copt,asadar trebuie sa fie mai moale).

Ok,merele cum am mai spus se spala,curata de coaja,se dau prin razatoare si se pun pe foc intr-o cratita la calit cu 1 plic zahar vanilat,3 linguri zahar tos,1 lingurita scortisoara.Personal, pe langa toate aceste ingrediente mai adaug o lingurita de cuisoare pudra pentru aroma irezistibila 🙂

Ouale se amesteca cu zaharul,zaharul vanilat,sarea apoi se adauga untul/margarina,laptele caldut si faina amestecata cu praful de copt.Simplu nu?

Jumatate din acest aluat il veti turna intr-o tava unsa cu ulei si tapetata cu faina, si se va tine la cuptor cam 20 min la foc mic(intre160-180 grade).Va veti da seama cand incepe sa se coaca.Puneti deasupra merele calite si turnati si ultima parte de aluat.

Puneti din nou la cuptor pentru inca 20 de minute la aceeasi temperatura si va iesi praji buuun 🙂 Se taie calda si se pudreaza cu zahar pudra.

Pofta buna!

Ah,si chiar daca esti harnica trebuie sa ai grija si de tine si de manutele tale.Asa ca am sa va arat si o manichiura rapida de fata harnicuta!Oja folosita e Farmasi…Stiu ca nu se vede prea bine….Sorry!

DSC01161

Sper sa va fi placut acest articol si neaparat sa intrati si la celelalte fete sa vedeti ce viziune au avut si ele!

Inca va puteti inscrie la giveaway,daca nu ati facut-o pana acum!

Si vreau sa va urez La multi ani,romani,oriunde v-ati afla! La multi ani,Romania!!!!

1 decembrie

Pana data viitoare,

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Provocarea lunii:Povestile copilariei

  1. Dee zice:

    Fata buna si harnica ce esti tu! Mi-ai facut pofta de praji…
    Oja aata extrem de bine. Pupiciiii

  2. Alexantza zice:

    He-ai surprins, ai avut o idee geniala, eu nu am vazut mai departe de machiaj, manichiura sau outfit :))
    Ah, ce apetisanta e prajitura! Mi-e tare pofta.
    Te pup!

  3. Ral Diaconescu zice:

    aoleu ce pofta mi-ai facut :)))
    eu sunt fata rea daca iau deja foile de placinta din magazin? :)))))))

Lasă un răspuns

