Nebunia Black Friday loveste Romania

Buna frumoaselor,

Stiti ca acum vreo 2-3 ani abia putini dintre noi stiam de Black Friday. Insa in ultimii ani fenomenul a luat amploare si incepe sa-si faca simtita prezenta si la noi.

Asa ca daca iubiti reducerile( cine nu le iubeste? )  va invit sa va luati o doza zdravana de cafea eventual combinata cu un energizant (glumesc, sa nu faceti asa ceva) si haideti in 23 noiembrie sa vanam reduceri.

Eu de exemplu,anul acesta vreau neaparat o camera DSLR. Sper sa si gasesc ceva la pret acceptabil.

M-am gandit sa va dau cateva exemple de magazine care vor avea oferte tentante .

Produse electrocasnice:Flanco, Emag, Domo,Oktal,Evomag,Cel , Clikshop,Laptopgaraje,IQ box (toate urmate de .ro  :))

Carti: Nemira, Bookshop,Elefant,Libris,Okian,

Poate ca vreti ceasuri? Atunci puteti intra pe :Topceas,Biro,Watchshop.

Am gasit chiar si oferte pentru copii: 101jucarii si Strollers.

Acum trecem la parte care ne doare cel mai tare pe noi,fetele: haine,accesorii,pantofi, makeup.Haine si pantofi:Fashionup,Tin aR,Zorilestore, Lafemme,Sevensins, Starshiners,Fashionfun,Amafashion,3suisse.ro,Glamourbyat,Matar, Superpantofi,Laredoute sunt numai cateva din magazinele care vor avea discounturi.

Makeup: Parisax professional,Melkior (cred ca si Makeup shop vor avea reduceri).

Site-uri din strainatate sunt cu nemiluita dar eu am sa ma rezum doar la cateva: Amazon,Asos,Lime Crime,Romwe.MUA are deasemenea o super oferta de 35% deoarece au trecut de 35.000 de fani pe Facebook.

Eu nu pot decat sa va urez un card cat mai gras si succes la cumparaturi. :)Abia astept sa-mi spuneti ce va tenteaza si ce reusiti sa cumparati!

UPDATE!!! Tocmai ce-am fost anuntata ca cei de la Triodeluxe tin si ei Black Friday si va imbie cu reduceri de pana la 40% .

Ah, si fiti pe faza diseara dau drumul la un mic giveaway! 🙂

Pana atunci….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Ramble și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Nebunia Black Friday loveste Romania

  1. Dee zice:

    Uffff, incerc sa ma abtin, dar cel mai mult imi doresc sa bifez cateva carti de pe wishlist-l meu. 🙂
    Pupici

  2. Ah!!Abia astept!!!Deja ma vad alergand ca nebuna prin magazine!! :)))

  3. Interesanta Black Friday asta;).Mersi pt ponturi

  4. Ral Diaconescu zice:

    Eu urmaresc un televizor :)) stiu stiu…ce ciudat :)) doar ca iub al meu are meci in fiecare seara la tv si vaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiii..cum sa se uite el la campionat pe tv de la bucatarie care e mic si vechi :)) Nuuu..ne uitam pe plasma in sufragerie…ca sa vedem mingea bine :))
    Iar saraca Raluca se chinuie sa se uite la xfactor si la vocea romaniei pe prapaditura aia de tv din bucatarie 😦
    Asa ca…de black friday urmarim un tv de Doamne ajuta pt bucatarie :)))

    PS: am cerut si eu un aparat foto :)))) si a inceput sa ploua cu pinguini in secunda 2 =)))

    • Alexia zice:

      Offf, esti una dintre nevestele nefericite …Slava Domnului,si multumesc astrelor ca hubby nu le are cu fotbalul…dar ma nenoroceste cu Discovery si CNN si alte spurcaciuni de-astea.
      Sper sa ai noroc si sa gasesti tv-ul visurilor tale! M-am prapadit de ras la faza cu pinguinii ! :))))
      pup,draga mea!

  5. Alexia zice:

    da,da,am vazut!!!! sa o folosesti cu placere :)))te invidiez! 🙂
    pup,draga mea!

Lasă un răspuns

