Review and swatch :Revlon Colorburst Lip Butter

Buna frumoaselor,

Azi v-am pregatit un mic review al rujului ( e mult spus) Revlon. Spun asta pentru ca dupa mine este o combinatie intre un balsam de buze si ruj.

Daca ati stii voi cat am suspinat eu dupa rujul acesta…. De fiecare data cand ma uitam pe youtube la un beauty-guru care se respecta si vedeam ca are cel putin 2-3 lip butter in colectie imi venea sa plang.Poate stiti cata valva s-a produs in jurul acestui produs,lumea l-a cumparat cu frenezie si exista sute de review-uri pe net.

Important e ca acum detin si eu un astfel de ruj! 🙂 L-am luat din duty free din Liban si a costat 11 $.Pret acceptabil spun eu,cu toate ca in America costa aproximativ 8 $.Se gaseste in 20 de nuante si cu greu m-am putut opri decat la una.

Culoarea aleasa de mine este 075 Lollipop.Arata ca o guma de mestecat roz-mov. 🙂 Este imbogatit cu uleiuri hranitoare de mango,shea si nuca de cocos ce hidrateaza buzele dupa spusele celor de la Revlon, cu 156 % mai mult decat un ruj normal. Intr-adevar,buzele sunt mai hidratate,formula e foarte bine gandita,ca atata timp cat ai pe buze acest ruj sa-ti simti buzele hidratate.

Are insa si puncte slabe: Nu rezista decat putin timp pe buze…Iar cum eu tot timpul imi musc buzele,sau eu stiu,orice altceva,trebuie  sa fiu atenta sa vad daca nu cumva s-a transferat.Se ia foarte usor…

Per total e un produs ok,astept cu nerabdare momentul cand il voi putea cumpara de la noi si imi doresc cel putin inca doua nuante.

Mai jos aveti si cateva poze sa va faceti o idee despre culoare.Poze cu bitz si fara 🙂

 

     

Nu stiu, sa va intreb daca ati avut prilejul sa-l incercati? Daca da,ce impresie v-a lasat?

Pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Review și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Review and swatch :Revlon Colorburst Lip Butter

  1. Lola zice:

    Este foarte frumoasa culoarea.Sa-l stapanesti sanatoasa! 🙂

  2. Dee zice:

    Arata foarte bine. Si eu mi-l doresc tare mult.
    Sa il folosesti cu placere in continuare.
    Pupici

  3. Alexantza zice:

    Ah, ce bine arata! E o nuanta superba, si tu ai niste buze tare frumoase! 😀
    Sa-l folosesti cu drag!
    Eu nu am incercat, dar presimt ca anul viitor termin cu , cumparatul fardurilor si trec la rujuri. :))
    Te pup!

  4. Ral Diaconescu zice:

    Deci da! trebuie sa-l am si eu :))))

  5. dedeea zice:

    Wow,ce pigmentat e:x

Lasă un răspuns

