NOTD:Rich and famous, China Glaze

Buna frumoaselor,

Stiind ca mai multe dintre voi ati cerut un NOTD si cum nu am mai postat de muuult o manichiura am zis sa va mai arat cate ceva…

Acum cateva postari v-am aratat o oja pe care am achizitionat-o din Liban.Cum acolo se gaseste China Glaze in orice magazin cu produse de beauty am zis ca macar o oja trebuie sa am si eu.Am ales cu greu si m-am oprit la aceasta nuanta.In realitate e putin mai aprinsa (cititoarele mele fidele stiu ca am aceasta problema cu camera), tinde mai mult catre fucsia dar imi place la nebunie. Si numele ojei m-a amuzat teribil 🙂

In concluzie, asa arata iar ca si rezistenta e ok…Rezista cam 3 zile.Se putea si mai bine nu?

 

Pe mine ma face doar sa-mi doresc cat mai multe oje China Glaze! Urmeaza in curand ziua mea asa ca aviz persoanelor care doresc sa ma „surprinda” :)))

Voua, va place? Ce nuante va pun imaginatia la incercare? Eu salivez la Editia limitata de Craciun din acest an si m-a atras cel mai mult Puttin’ on the glitz…. OMG!!!!

Si pentru ca azi avem motive de sarbatoare, tin sa urez un sincer si cald „La multi ani! ” tuturor Mihaelelor si Gabrielelor 🙂

 Asa ca pana data viitoare…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în NOTD și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la NOTD:Rich and famous, China Glaze

  1. Alexantza zice:

    E frumoasa nuanta si pare lucioasa! :0
    Chiar azi am postat si eu despre o oja China Glaze, pe mine m-a cam dezamagit, cerd ca aveam asteptari mai mari 😛

  2. Dee zice:

    Cat de draguta este nuanta. Imi place tare mult. Mi-e dor de un roz acum, cred ca trebuie sa iau masuri. ;))
    Pupici

  3. Lola zice:

    Nu am incercat pana acum China Glaze………..dar nu este timpul pierdut 🙂
    Puszi

  4. Ral Diaconescu zice:

    eu vreau sa imi iau cat mai multe oje CG. Am una roz mai inchis si mi-a placut extrem de mult 🙂

Lasă un răspuns

