Preferatele lunii octombrie

Buna frumoaselor,

Stiu ca de cateva luni nu am mai facut genul acesta de postare dar acum am avut putin timp liber si m-am gandit sa reiau acest gen de postare.

In luna care a trecut am pus mai mult accent pe hidratare,tenul meu trece printr-o faza mai ciudata in sensul ca am pielea foarte uscata pe frunte si in zona barbiei, mi se decojeste si se irita foarte usor….Ma enerveaza la culme insa sper sa treaca repede si faza asta! 🙂

Asadar produsele pe care le-am folosit in exces luna trecuta au fost: 

  • Crema de corp Anian cu rodie si goji. Stiti deja cat de mult ador aceasta crema! De la mirosul ei, pina la cantitatea super generoasa. 🙂 Review aici .
  • Cremele de fata de la Ivatherm din gama Una. Am folosit cu placere aceste creme si stiti deja parerea mea despre ele. Divine!!!! Review aici .
  • Tot pentru fata am folosit si crema exfolianta Bioten cu miere si partiule exfoliante din samburi de caise. E un produs ok, isi face treaba si are un pret mic.
  • Am stat mult sa ma gandesc daca sa includ gelul de dus de la Balea in acesta postare. Problema mea este ca ador ambalajul,mirosul pe care il are m-a dat pe spate( ciocolata si portocale) una din combinatiile mele preferate insa nu-si pastreaza Deloc mirosul pe piele…. Nu imi plac gelurile de dus cu miros puternic dar am pretentia ca macar acolo, un pic de aroma sa lase si el.Nici spuma nu prea face… Insa ii dau un plus datorita ambalajului,pretului…
  • Pentru par,am folosit masca pentru par vopsit de la Syoss, a fost un produs decent.Nu face minuni dar este ok.
  • Tot pentru par, am folosit tot din gama Syoss spray-ul protectie impotriva caldurii. Stiti ca-mi indrept parul cel putin o data pe saptamana asa ca am nevoie de ceva sa-mi protejeze pleata… Spray-ul acesta chiar isi face datoria! Imi place mai ales ca nu iti da senzatia de par lipicios (stiti la ce ma refer).
  • In materie de machiaj nu am folosit prea multe produse. BB Cream-ul pentru ten mixt/gras de care sunt super multumita, kit-ul de sprancene de la Elf in nuanta Light de care nu m-as desparti nici moarta, blush-ul de la Elf care e suuper pink( Pink Passion) insa dozat cu atentie e chiar ok, creionul dublu de la Rimmel pe care l-am luat din pura intamplare din DM la super pret( redus la 5 lei) 009 Pink Princess, Lip Butter-ul de la Revlon, rujul de la Rimmel Lasting finish nr 120 Cutting edge (un plum extraordinar) si binenteles color tattoo-ul de la Maybelline in nuanta On and on bronze.I love it! 🙂
  • La oje mana mea s-a intins mai mult luna trecuta spre Farmasi (o nuanta super dark chocolate) si spre lacul de unghii Samoa care e un purple cu reflexii… Am sa fac un NOTD sa va dati seama despre ce vorbesc.

 Cam acestea au fost produsele pe care le-am folosit luna trecuta. Ah, ar mai fi ceva :)))))

O citioare infocata a blogului si o buna prietena  mi-a trimis la sfarsitul lui septembrie un mic colet . Mare mi-a fost mirarea si bucuria cand in el am gasit doua mostre gratuite din faimosul Maroccan oil plus o geanta de plaja. Deja vazusem geanta la bloggeritele din Bucuresti care au fost la expozitia de beauty, si eu eram rosie de invidie… Ei,acum am si eu una. 🙂 Iar uleiul de par este fantastic. Eu il folosesc dupa ce imi intand parul si lasa un miros asa de fain,plus ca lasa parul stralucitor si moale… Ii multumesc mult prietenei mele pentru acest cadou! 🙂

  Voi ce ati folosit in „exces” luna trecuta?

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Favoritele lunii, Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Preferatele lunii octombrie

  1. Dee zice:

    O gramada de produse. 🙂 Sa le folosesti cu placere in continuare, iti dai seama ca primul lucru la care ma tot uitam a fost capitolul manichiura. astept cu nerabdare NOTD-ul.
    Ce gest frumos a facut prietena ta.

    Pupiciiiiii si o spatamana frumoasa.

  2. Lola zice:

    In exces au fost ojele Ciate 🙂
    Pup

  3. Ral Diaconescu zice:

    neaparat sa mai revii cu un NOTD 🙂

  4. Cam multe preferate pe luna trecuta 😀
    Vrem NOTD…Vrem NOTD!!! ;))

  5. liv-love-life zice:

    Si eu folosesc uleiul pentru par si spary-ul de la syoss,imi plac foarte mult si folosesc „in eces”un gel de dus cu lavanda care miroase tare bine si isi pastreaza aroma pe piele multe ore,il folosesc la dusul de seara,ma relaeaza,face multa spuma si dimineata tot mai miroase.Fain.
    Pupici.Mai e putin si mi se termina fondul de ten si vreau sa incerc BB de la GARNIER.Sa vedem ce e de capul lui.

Lasă un răspuns

