Halloween Makeup: Colaborare

Buna frumoaselor,

Impreuna cu alte bloggerite talentate am hotarat pe ultima suta de metri sa facem o colaborare pe tema Halloween-ului. Asa ca mi-am zis sa intru si eu in spiritul sarbatorii asteia care nu ne apartine si sa fac un machiaj care sa fie versatil pentru Halloween.Am fost inspirata de frumoasa Lili de la fetelespun.ro si a iesit ce vedeti mai jos! Eu una sper sa va placa…Nu cred ca am sa pot face vreodata un machiaj de tip „craniu” asa ca am facut ceva mai soft.Se poate face foarte usor,iti trebuie doar putina imaginatie, rabdare, si un eyeliner bun. 🙂

Ah, imi pare rau ca nu puteti vedea culorile reale ale machiajului…De exemplu, rujul e un „plum” sau bordeaux de toata frumusetea! Aici a iesit mai mult roz….Asa se intampla cand nu ai un aparat profi…

  

  

Sper sa va placa ! In realitate e muuult mai frumos….Sper sa-l refac intr-o zi si sa-l port la o petrecere tematica!

Va rog sa vizitati si blogurile sau canalele youtube a celorlalte fete talentate si sa vedeti ce grozavii au facut si ele!!!!

Cris –http://crissscri.blogspot.ro/

Ana-Maria –http://all-in-one-blog-by-annemarye.blogspot.ro/

Crenguta http://www.youtube.com/user/krengootza

Andreia http://deyutza87.blogspot.ro/

Anne/Lola www.lolasbox.com

Trick or treat and have a Spooky Halloween! :)))

Astept comentariile voastre si….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Haloween, LOTD și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Halloween Makeup: Colaborare

  1. Lola zice:

    Mie imi place foarte mult!

  2. frumos, felicitari pt talent 🙂

  3. Dee zice:

    Superb machiajul, chiar ai nevoie de multa rabdare …. Imi place tare, tare mult. 🙂
    Te pup

  4. Ral Diaconescu zice:

    Foarte frumos draga mea :X
    eu vreau sa vad mai bine bluzita 😀

  5. UUUUi…ce frumos e ♥ o sa postez si eu,dar nu e asa de frumos 😦

  6. Foarte frumos machiajul , mie imi plac toate fara discutie ,mai ales ca eu ma pricep mai mult la mazgaleli;))

  7. Cristina zice:

    Foarte frumos, îmi place mult 🙂
    Pupici:*

  8. liv-love-life zice:

    uauuu… ce mult imi place,e foarte bine realizat.ai talent,o costumatie iti mai trebuia in aceeasi tema si erai gata de petrecere.

Lasă un răspuns

