Tag time: Music tag!

Buna frumoaselor,

M-am gandit ca azi sa va prezint acest tag, pana ce articolul legat de vacanta in Liban (ultima parte) va fi gata…

Am primit invitatia de a face acest tag de la Dee (puteti sa intrati sa vedeti ce raspunsuri a dat ea la tag) si ii multumesc mult! :)))

Cum muzica face parte din viata noastra,raspunsurile la aceste intrebari au venit cu atata usurinta incat acest tag a fost gata intr-o clipita!

Haideti sa trecem la intrebari: 

1. Care este melodia ta preferata?

My all time favourite song este: Theme from a summer place- Percy Faith dupa parerea mea cea mai frumoasa melodie 🙂

2.Cu ce melodie te-ai trezit azi sau care a fost prima pe care ai auzit-o?

Ami-  Trumpet lights. Imi place din ce in ce mai mult melodia asta!

3. Ce melodie asculti cand esti trista?

In prima instanta nu mi-a venit inci o melodie in cap, insa dupa ce am stat putin sa ma gandesc mi-a picat” fisa”:Conjure one feat  Sinead O’Conner- Tears from the moon.De obicei cand sunt trista sau stresata imi place sa ascult melodii de pe Buddha Bar.

4. Care e cantecul care te caracterizeaza cel mai bine?

Nu stiu sigur daca ma caracterizeaza insa iubesc la nebunie November rain-Guns N’ Roses.M-am nascut intr-o zi ploioasa de noiembrie asa ca … :)))

5.Care este melodia pe care o detesti?

Ohhh…. Am stat sa o caut pe net pentru ca nici macar nu stiam exact cum se numeste…Imi vine sa ma dau cu capul de pereti de fiecare data cand o aud:

Tacabro- tacata tacata. Nici macar nu am sa ma obosesc sa pun link la o asemenea prostie!!!!

6.Ce melodie se asociaza cu primul tau sarut?

Iris -Baby.  Nu am sa detaliez  :))))

7. Cu ce melodie ai asocia dragostea, in viziunea ta?

Cu Amado mio- Pink Martini ! 🙂

8.Arata-mi melodia cu care s-ar asocia viata ta peste zece ani.

Sa nu ma intrebati care e legatura ca nici eu nu o vad! Pur si simplu cu asta asociez eu my life! 🙂

Omar Faruk Tekblilek- I love you

9. Stii vreo melodie in care sa se cante despre numele tau sau ceva de genul acesta?

Da! :))) Se numeste Alex’s song si e cantata de Blur! super funny si scary in acelasi timp!

10. Care e melodia ta preferata de care nu te-ai satura niciodata?

Pai cred ca tot cea de la punctul 1.

11.Cu ce melodie ai asocia unul din visele tale?

Am fost pusa putin in dificultate pentru ca nu stiu exact la ce se refera intrebarea, insa ca sa dau un raspuns unul din visele mele ar fi o calatorie in Brazilia( fanclubul brazilian e in extaz, nu? :))). Asa ca nu exista o melodie mai potrivita decat aceasta:

Pink Martini -Brazil

12.Care este melodia care iti ridica mereu moralul?

Hm…Ar fi Louis Armstrong ,What a wonderful world. Imi aduce mereu aminte ca trebuie sa caut bunatatea, sa ma opresc macar un minut si sa imi aduc aminte de toate lucrurile frumoase de care am avut parte si ca viata e minunata!

13. Care melodie o socoti ca fiind cea mai erotica din toate care le-ai ascultat pina acum?

Cred ca aici sunt mai multe variante insa pentru mine,momentan aceasta e cea mai erotica:

Nino-Amor,amor

14. Cu ce melodie ai asocia idealul tau masculin/feminin?

Cel mai simplu:

Tina Turner- The best   :))))

Gata, acestea sunt raspunsurile mele. Sunt tare curioasa, care sunt melodiile voastre preferate, cu ce melodie asociati o anumita stare…

Astept raspunsurile voastre chiar daca nu aveti blog, iar pe fetele cu blog le invit sa preia si ele acest tag!

Pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

 

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Tag și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Tag time: Music tag!

  1. Dee zice:

    Ma bucur ca ai preluat TAG-ul si imi plac si alegerile tale. 🙂
    Te pup draga mea.

  2. Ral Diaconescu zice:

    big fan Buddah Bar here :D:D:D:D

  3. liv-love-life zice:

    Traiasca Fan clubul Brazilia…am zis.

Lasă un răspuns

