Fall-winter 2012 trends

Buna frumoaselor,

Stiu ca trebuia sa fac acest articol cu ceva timp in urma dar exact din lipsa de timp nu am mai apucat :(((  Suna deja a cliseu la mine,nu?

Dupa ce am vizionat mai multe colectii am reusit sa fac un top pentru voi cu cele mai importante tendinte ale sezonului toamna -iarna 2012!

  • piese peplum

 

  • Piele

 

  

  • Albastrul electric

  

  • Modele geometrice

   

  • Futuristic

  • Camasi indraznete

  

  • Wild red

  

In privinta machiajului sunt mai multe tendinte (machiajul natural,sprancene futuristice,machiajul butterfly,cel de inspiratie gotica).Am ales pentru voi cateva exemple.

  • Nude makeup

 

  • Sprancene supradimensionate acoperite cu strasuri,paiete,pene ,etc.

   

  • Eyeliner grafic

  

  • Si binenteles,piesa de rezistenta a acestui sezon dupa parerea mea,rujul rosu sau bordeaux! Daca e si mat cu atat mai bine!

     

  • In privinta parului se poarta mai multe stiluri daca pot spune asa, incepand de la stilul  ponytail,breton intr-o perfecta simetrie,impletituri, ombre hair si stilul „infoiat  ” a la Lana del Rey.

 

  

Trecem putin in revista si manichiura si cele mai in trend manichiuri sunt:

  • Bulinele

  • Clasicul rosu

  • Teal  sau gri  metalizat

 

  • Nude si soft taupe

  

Cam aceste ar fi principalele trenduri din acest sezon.Sunt sigura ca veti gasi ceva pe placul vostru si pe care il veti putea adapta in asa fel incat sa va prinda cel mai bine.

Ce va inspira? Sunt tare curioasa si abia astept reactiile voastre.Pina data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Sfaturi utile și etichetat , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Fall-winter 2012 trends

  1. Dee zice:

    Imi plac toate, cu exceptia sprancenelor infoiate. ;))
    Deja ma gandesc la o sesiune de shopping si va fi vai si-amar de finantele mele.
    Te puuuuup. :):*

    • Alexia zice:

      Stiu, si eu la fel spun: vai si amar de cardurile noastre!!! :))) In privinta sprancenelor, ce pot spune? cu siguranta nu va iesi nimeni din casa in asemenea fel 🙂 doar daca te duci la un halloween party! 🙂
      pup si eu,draga mea!

  2. Ral Diaconescu zice:

    De ceva timp si eu sunt adepta nude makeup 🙂 mai ales ca e rapid :))) si e perfect pentru diminetile mele grabite 😛

  3. Bulinele si albastrul electric mi se par super!

  4. liv-love-life zice:

    Pe primul loc albastrul si apoi pielea,a inceput sa imi placa..

Lasă un răspuns

